Wystartuj z nami
Mamo, jestem!
KLIENT: BetterMum
 

„Mamo, jestem” to kolejny prowadzony przez nas fanpage parentingowy, tym razem na potrzeby promocji aplikacji BetterMum. Działania wystartowały w połowie lutego 2014 roku., a już w ciągu 3 pierwszych miesięcy udało nam się zbudować społeczność
liczącą 3 tysiące fanów. Użytkownicy chętnie nawiązywali dialog z marką, komentowali wpisy oraz brali udział w akcjach specjalnych,
np. mini konkursach na tablicy.

Na potrzeby komunikacji z fanami stworzyliśmy też specjalny template do oprawy postów. Ważnym założeniem dla fanpage’a była
konwersja fanów na użytkowników aplikacji w momencie, gdy zostanie już ona wprowadzona na rynek. W ramach naszych działań przeprowadzony został także konkurs poprzez aplikację. Zachęcaliśmy fanów do podzielenia się z nami najszczęśliwszymi chwilami              z życia ich maluszków. Spośród 75 zgłoszeń wybraliśmy 5 najlepszych historii, które nagrodziliśmy. Konkurs przełożył się
pozytywnie zarówno na ilość fanów, jak i na ich zaangażowanie.


13 500

nowych Fanów
na profilu