Wystartuj z nami
PL
Rezultaty pracy zamknęliśmy w jednej pigułce
Content marketing
VITA BUER D3 | Takeda Polska

Takeda jest jednym z liderów branży farmaceutycznej i największą firmą tego rodzaju w Japonii. Działania firmy obejmują 70 krajów z całego świata, w tym Polskę. Takeda koncentruje się na poprawie jakości ludzkiego zdrowia, prowadząc badania i dbając o rozwój farmaceutyki. Jednym z wielu produktów firmy Takeda jest Vita Buer D3, promowany jako „Słońce w pigułce”. Jest to suplement diety uzupełniający dzienne zapotrzebowanie witaminy D każdego człowieka. Kampania promująca suplement kładzie nacisk nie tylko na sam produkt, ale również na informacyjny charakter.

Tło współpracy

Współpraca Agencji ATOM z firmą Takeda rozpoczęła się w 2008 roku. Przez ten czas prowadzone były przede wszystkim działania zwiększające widoczność w wyszukiwarkach oraz social media dla kilku kluczowych marek należących do firmy.

Agencja była odpowiedzialna zarówno za zaprojektowanie i wykonanie, jak i rozwój strategii zwiększania widoczności serwisu sloncewpigulce.pl w organicznych wynikach wyszukiwania. Nowoczesna oprawa graficzna, responsywność serwisu oraz wysoki poziom przyjazności dla użytkownika pozwoliły uzyskać solidne podstawy do rozpoczęcia realizowania założonej strategii marketingu treści.

Głównym celem strategii promocyjnej było zdobycie jak największej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania, związanych z zagadnieniami dotyczącymi witaminy D.

Wzrost ruchu organicznego
w obrębie domeny

Kompleksowe opracowanie strategii marketingu treści oraz przeprowadzona w obrębie serwisu optymalizacja, przełożyły się na systematyczny wzrost ruchu pochodzącego z naturalnych wyników wyszukiwarki Google.

08.2015 10.2015 12.2015 02.2016 04.2016
Sesje
335%+

Wzrost ruchu organicznego

Przyrost użytkowników
PRZYROST NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW

Wzrost widoczności przełożył się bezpośrednio na zwiększoną ilość nowych użytkowników, którzy docierali do serwisu z organicznych wyników wyszukiwania.

PRZYROST UŻYTKOWNIKÓW POWRACAJĄCYCH

Wzrost widoczności przełożył się bezpośrednio na zwiększoną ilość powracających użytkowników, którzy docierali do serwisu z organicznych wyników wyszukiwania.

2015 2016
Ilość sesji
Nowi użytkownicy Użytkownicy powracający
324%+

Przyrost nowych użytkowników

445%+

Przyrost użytkowników powracających

Ruch organiczny
a inne kanały ruchu

Ruch pozyskiwany z organicznych wyników wyszukiwania, stanowi największą część całości ruchu kierującego do witryny. Dodatkowo charakteryzuje się on najlepszymi wskaźnikami zaangażowania użytkowników.

85%
15%
Kanał organiczny Pozostałe kanały
Ruch organiczny na urządzeniach mobilnych

Witryna internetowa zaprojektowana została w technologii responsywnej, co pozwoliło na dostosowanie do wyświetlania serwisów na urządzeniach mobilnych. Realizacja kampanii content marketingowej pozwoliła na zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych - prawie czterokrotnie z tabletów oraz sześciokrotnie z telefonów komórkowych!

telefony komórkowex6
449%

Ruch organiczny
na urządzeniach mobilnych

tabletyx3,7
Wzrost widoczności domeny
w organicznych wynikach wyszukiwania

Starannie przygotowany koncept bazy wiedzy, połączony z harmonogramem publikacji i działaniami optymalizacyjnymi, pozwoliły na wygenerowanie systematycznie wzrastającej liczby odwiedzających witrynę. Miały także wpływ na zwiększanie widoczności domeny w wyszukiwarce Google.

Domena sloncewpigulce.pl posiada ponad 950 słów kluczowych w TOP10 wyników wyszukiwania, z czego około 500 fraz znajduje się na pierwszym miejscu.

Czas
Ogólna widoczność
Widoczność w TOP10 Widoczność globalna
185,11%

Ogólny wzrost widoczności domeny

81,54%

Wzrost widoczności domeny w TOP10

500+

Słów kluczowych na pierwszej pozycji

950+

Słów kluczowych w TOP10

Średnie pozycje fraz w ostatnim kwartale

Kompleksowa optymalizacja serwisu, połączona ze skuteczną kampanią marketingu treści zagwarantowała wysokie i stabilne pozycje nawet najbardziej konkurencyjnych słów kluczowych.

FRAZA / POZYCJA / WYSZUKIWANIA / KONKURENCYJNOŚĆ
FRAZA POZYCJA WYSZUKIWANIA KONKURENCYJNOŚĆ
witamina d 4 40500 1430000
wit d 4 40500 277000
niedobór witaminy d 3 5400 238000
witamina d3 3 1600 1080000
witamina d dla dorosłych 4 1600 311000
w czym jest witamina d 1 720 156000
suplementacja witaminy d 1 590 321000
witamina d występowanie 1 480 132000
witamina d dawkowanie 1 390 212000
poziom witaminy d 1 260 415000
witamina d dieta 1 30 644000
Karolina Semeryło Product Manager OTC, Takeda Polska Sp. z o.o.

Strategia stworzona przez ATOM Agency, przyniosła naszej marce wymierne korzyści. Wdrożenie content marketingu spowodowało znaczny wzrost ruchu organicznego zarówno nowych użytkowników, jak i powracających. To przełożyło się na rozpoznawalność naszej marki wśród potencjalnych klientów. Serdecznie polecam współpracę z zespołem ATOM Agency.

Zapoznaj się z ofertą content marketingu w ATOM Agency

Content marketing
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.