Wystartuj z nami
PL
OFF Piotrkowska
OFF Piotrkowska
OFF Piotrkowska
OFF Piotrkowska
OFF Piotrkowska
nazwa i logo przestrzeni biurowej
OFF Piotrkowska - Projekt konkursowy
KLIENT: OFF Piotrkowska Center w Łodzi
 

OFF Piotrkowska to jedno z najmodniejszych miejsc do odpoczynku w Łodzi. Niedługo stanie się również jednym z najciekawszych miejsc do pracy. Wszystko za sprawą nowej przestrzeni biurowej, dedykowanej młodym przedsiębiorcom i freelancerom. Nowej strefie OFFa przyświeca idea stworzenia doskonałych warunków do pracy, stojących w opozycji do korporacyjnych biur. Ma być nowocześnie, aktywnie, przytulnie, wręcz domowo. Wszystko spajać ma prostota – dawno zapomniana zasada w wielkich firmach. Mając to na uwadze, przystąpiliśmy do konkursu na nazwę i logo tego wyjątkowego miejsca.

OFFice
Propozycja konkursowa nr 1
KONCEPCJA NAZWY

Jest to naturalne rozwinięcie nazwy OFF piotrkowska, w której znajdzie się nowa przestrzeń biurowa. OFF stał się najbardziej charakterystycznym miejscem Łodzi o niepowtarzalnym charakterze i klimacie. Użycie członu OFF od razu przywodzi na myśl oryginalność i nietypowość. Siłą tej nazwy jest jej naturalność, łatwość zapamiętania i czerpanie z charakteru OFF. Poprzez dodane członu „ice” od razu wskazujemy na typ nowej przestrzeni i jej przeznaczenie.

OPIS PROJEKTU LOGO

Ramka prezentuje znany z projektów architektonicznych rzut pokoju z otwartymi drzwiami. Tym sposobem wskazujemy, że nowa przestrzeń jest otwarta dla wszystkich i na wszystkie pomysły. Równocześnie ramka może zostać odczytana jako dymek znany z komiksów. Sugeruje on rozmowę, nawiązywanie nowych kontaktów, interakcje. Forma logo została dopasowana tak, by była zgodna z wytycznymi konserwatora dla przestrzeni OFF Piotrkowska. Zarówno kolory jak i forma wpisują się w dotychczasowy styl miejsca.

WORK IT OFF
Propozycja konkursowa nr 2
KONCEPCJA NAZWY

Z jednej strony, nazwa swoją symboliką odwołuje się do znanego stwierdzenia „Work it” rozumianego jako „Wypracuj to” w kontekście ruchu, treningu, idei let’s walk oraz przestrzeni do pracy, w której oprócz możliwości wypracowania innowacyjnych i kreatywnych idei jest jeszcze coś - możliwość aktywnego spędzenia czasu i pewnej wolności twórczej. Z drugiej zaś, zastosowanie odpowiedniego zapisu słowa IT pokazuje aspekt nowych
technologii, mobilności
z wyraźnym wskazaniem grupy docelowej, do której cały projekt jest skierowany. Całości nazwy dopełnia wyraz OFF - nawiązujący do miejsca, w którym owa przestrzeń ma się znajdować - OFF Piotrkowska Center. Ponadto, słowo OFF ma wskazywać miejsce poza utartymi schematami, pełne swobody, oryginalności, wymykające się z jakichkolwiek ram standardowo pojętej pracy.

OPIS PROJEKTU LOGO

Zastosowanie logo w takim układzie, w sposób wyraźny wskazuje części składowe nazwy, o których mowa powyżej. Wyróżniające się słowo IT pokazuje grupę docelową, dla której powstaje przestrzeń kreatywna. Zastosowanie linii w
prezentowanej koncepcji, to odniesienie
do systemu binarnego, powszechnie używanego w elektronice cyfrowej - długa kreska to 1, krótsza to 0. Logo swoją stylistyką i kreacją nawiązuje do identyfikacji wizualnej OFF Piotrkowska Center. Przedstawiony projekt nie ma wersji w innych kolorach, tak by nie zaburzać przestrzeni OFF-a. Biorąc pod uwagę wytyczne konserwatorskie dotyczące zastosowania kasetonów na elewacjach budynków w OFF Piotrkowska Center, w przedstawionym koncepcie zastosowaliśmy szablon w formie kwadratu.

CORP OFF
Propozycja konkursowa nr 3
KONCEPCJA NAZWY

Jest to naturalne rozwinięcie nazwy OFF piotrkowska, w której znajdzie się nowa przestrzeń biurowa. OFF stał się najbardziej charakterystycznym miejscem Łodzi o niepowtarzalnym charakterze i klimacie. Użycie członu OFF od razu przywodzi na myśl oryginalność i nietypowość. Siłą tej nazwy jest jej naturalność, łatwość zapamiętania i czerpanie z charakteru OFF. Poprzez dodane członu „ice” od razu wskazujemy na typ nowej przestrzeni i jej przeznaczenie.

OPIS PROJEKTU LOGO

Ramka prezentuje znany z projektów architektonicznych rzut pokoju z otwartymi drzwiami. Tym sposobem wskazujemy, że nowa przestrzeń jest otwarta dla wszystkich i na wszystkie pomysły. Równocześnie ramka może zostać odczytana jako dymek znany z komiksów. Sugeruje on rozmowę, nawiązywanie nowych kontaktów, interakcje. Forma logo została dopasowana tak,
by była zgodna z wytycznymi konserwatora dla przestrzeni OFF Piotrkowska. Zarówno kolory
jak i forma wpisują się w dotychczasowy styl miejsca.

ON OFF
Propozycja konkursowa nr 4
KONCEPCJA NAZWY

Jest to naturalne rozwinięcie nazwy OFF piotrkowska, w której znajdzie się nowa przestrzeń biurowa. OFF stał się najbardziej charakterystycznym miejscem Łodzi o niepowtarzalnym charakterze i klimacie. Użycie członu OFF od razu przywodzi na myśl oryginalność i nietypowość. Siłą tej nazwy jest jej naturalność, łatwość zapamiętania i czerpanie z charakteru OFF. Poprzez dodane członu „ice” od razu wskazujemy na typ nowej przestrzeni i jej przeznaczenie.

OPIS PROJEKTU LOGO

Ramka prezentuje znany z projektów architektonicznych rzut pokoju z otwartymi drzwiami. Tym sposobem wskazujemy, że nowa przestrzeń jest otwarta dla wszystkich i na wszystkie pomysły. Równocześnie ramka może zostać odczytana jako dymek znany z komiksów. Sugeruje on rozmowę, nawiązywanie nowych kontaktów, interakcje. Forma logo została dopasowana tak,
by była zgodna z wytycznymi konserwatora dla przestrzeni OFF Piotrkowska. Zarówno kolory
jak i forma wpisują się w dotychczasowy styl miejsca.

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.