Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA jest czołowym producentem farb i lakierów w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Swoją pozycję na rynku zawdzięcza trzydziestoletniemu doświadczeniu oraz efektywnemu zarządzaniu, które zaowocowały dynamicznym rozwojem. Jest to jedyna firma z branży obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych i jedyna kontrolowana przez polski kapitał.
Współpraca między FFiL Śnieżka SA, a naszą agencją rozpoczęła się w 2013 roku. Podczas niej realizowane były kampanie polegające na zwiększaniu widoczności w wynikach organicznych na określone słowa kluczowe. Wraz z działaniami SEO realizowany był także consulting optymalizacyjny związany z wdrożeniem nowej witryny internetowej, a także audyty poszczególnych rozwiązań w obrębie witryny internetowej, mających na celu regularne zwiększanie widoczności w wyszukiwarkach internetowych.
Proponując rozwiązanie contentowe byliśmy pewni jego skuteczności. Naturalnym, acz mocnym wsparciem dla naszej strategii była również silna marka "Śnieżka", wzbudzająca zaufanie i będąca wzorem jakości. To dało nam jeszcze jeden argument – marka dzięki tym działaniom coraz bardziej umacnia się w roli eksperta dla jej potencjalnych i obecnych klientów - inspiruje, doradza i wskazuje praktyczne rozwiązania.
Wzrost ruchu organicznego był priorytetowym celem do zrealizowania. Odpowiednio przygotowana strategia marketingu treści pozwoliła na regularne zwiększanie ruchu pochodzącego z wyszukiwarek internetowych.
Wzrost ruchu organicznego
Wzrost ruchu organicznego był priorytetowym celem do zrealizowania. Odpowiednio przygotowana strategia marketingu treści pozwoliła na regularne zwiększanie ruchu pochodzącego z wyszukiwarek internetowych.
Działania content marketingowe spowodowały wzrost liczby użytkowników powracających do serwisu, budując tym samym większy poziom zaangażowania.
Przyrost nowych użytkowników
Przyrost użytkowników powracających
Ruch organiczny stanowi najważniejszy kanał pozyskiwania ruchu przez serwis FFiL Śnieżka, który dodatkowo cechuje się najlepszymi wskaźnikami zaangażowania użytkowników.
Angażujące treści o charakterze inspiracyjno-poradnikowym odbierane są przez użytkowników bardzo pozytywnie. Do tej pory skutecznie zwiększają ilość odwołań z sieci społecznościowych w postaci udostępnień i polubień publikowanych materiałów.
Udostępnienia
i polubienia
Odpowiednie zabiegi optymalizacyjne w obrębie witryny internetowej, połączone z regularną publikacją treści według zaplanowanego wcześniej harmonogramu pozwoliły na skuteczne zwiększanie widoczności domeny w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Domena FFiL Śnieżka zanotowała zarówno globalny wzrost widoczności, jak i wzrost widoczności na pierwszej witrynie wyników wyszukiwania.
Ogólny wzrost widoczności domeny
Wzrost widoczności domeny w TOP10
Słów kluczowych na pierwszej pozycji
Słów kluczowych w TOP10
Wypracowana przez Agencję ATOM strategia dla naszych marek, jak również jej reputacja przekonały nas do wspólnej pracy. Doskonała znajomość trendów w dziedzinie SEO, terminowość i rzetelność działań nakierowanych na potrzeby Klienta, spowodowały rozszerzenie naszej współpracy.