Wystartuj z nami
Poczuj się lepiej w hotelach Novotel

Wieloletnia misja z siecią hoteli NOVOTEL doprowadziła do galaktycznych wyników współpracy. Stworzyliśmy nie tylko nową przestrzeń gastronomiczną w kosmosie, ale również wprowadziliśmy naszą relację na nową orbitę zaufania.

Poznaj case i zobacz dokąd wspólnie dotarliśmy!

13 HOTELI W POLSCE
Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Wrocław.
O FIRMIE

Hotele Novotel to powstała w 1967 roku międzynarodowa marka 4 - gwiazdkowych hoteli.

Oferta sieci skierowana jest zarówno do osób, podróżujących w celach biznesowych, jak i rodzin z dziećmi, które zawsze są wyjątkowymi gośćmi hoteli Novotel na całym świecie. Ponad 400 hoteli, położonych jest w 61 krajach globu – w sercu największych światowych metropolii, najsłynniejszych dzielnic biznesowych i najpopularniejszych turystycznych kurortów.

Najważniejsze zalety hoteli to nowoczesność, unikatowy i atrakcyjny wystrój oraz wysoka jakość świadczonych usług. Dzięki tym cechom, dzisiejsi podróżujący mogą czuć się w hotelach Novotel komfortowo i swobodnie.

ZAKRES NASZYCH DZIAŁAŃ

plakaty

rollupy

menu

... i nieskończona ilość innych projektów

2500+

do druku

NOVO2
LOUNGE BAR

NOVO² lounge bar to projekt, w który zaangażowaliśmy się już na wczesnym etapie prac koncepcyjnych marki Novotel. Naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji wizualnej nowej przestrzeni restauracyjnej hotelu.

Z biegiem czasu współpraca wybiegła daleko poza wstępne założenia i objęła również takie elementy jak przygotowanie propozycji wystroju wnętrz, dobór zastawy stołowej czy ubiór pracowników baru.

Dzięki dobrze funkcjonującej współpracy na linii agencja – klient, udało nam się wspólnie stworzyć niepowtarzalną i spójną przestrzeń dla hotelowych gości, jednocześnie wychodząc naprzeciw najnowszym trendom w branży HoReCa.

Na potrzeby nowej przestrzeni gastronomicznej przygotowaliśmy kompleksowy projekt graficzny.
Pracę rozpoczęliśmy od stworzenia nazwy oraz claimu, na podstawie których opracowaliśmy logo.

Następnie przystąpiliśmy do przygotowania takich elementów baru jak plakaty, ulotki, reklamy czy naklejki.
Dodatkowo stworzyliśmy także nietypowe materiały promocyjne w formie brandownych lamp,
kostek Rubika, czy murali znajdujących się wewnątrz baru.

Zajęliśmy się również opracowaniem nowego menu wraz z dostosowaniem go pod wiele niestandardowych formatów.
Nasza praca została podsumowana i zamknięta w formie obszernego Brand Booka. Dbając o spójny wizerunek marki ujęliśmy w nim
nie tylko formy prawidłowego użycia znaku, ale również wszystkich przygotowanych przez nas materiałów graficznych.