Wystartuj z nami
Wyniki dla Śnieżki widać jak czarne na białym
Content marketing
Śnieżka | Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA jest czołowym producentem farb i lakierów w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Swoją pozycję na rynku zawdzięcza trzydziestoletniemu doświadczeniu oraz efektywnemu zarządzaniu, które zaowocowały dynamicznym rozwojem. Jest to jedyna firma z branży obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych i jedyna kontrolowana przez polski kapitał.

Tło współpracy

Współpraca między FFiL Śnieżka SA, a naszą agencją rozpoczęła się w 2013 roku. Podczas niej realizowane były kampanie polegające na zwiększaniu widoczności w wynikach organicznych na określone słowa kluczowe. Wraz z działaniami SEO realizowany był także consulting optymalizacyjny związany z wdrożeniem nowej witryny internetowej, a także audyty poszczególnych rozwiązań w obrębie witryny internetowej, mających na celu regularne zwiększanie widoczności w wyszukiwarkach internetowych.
Proponując rozwiązanie contentowe byliśmy pewni jego skuteczności. Naturalnym, acz mocnym wsparciem dla naszej strategii była również silna marka "Śnieżka", wzbudzająca zaufanie i będąca wzorem jakości. To dało nam jeszcze jeden argument – marka dzięki tym działaniom coraz bardziej umacnia się w roli eksperta dla jej potencjalnych i obecnych klientów - inspiruje, doradza i wskazuje praktyczne rozwiązania.

Wzrost ruchu organicznego w obrębie domeny

Wzrost ruchu organicznego był priorytetowym celem do zrealizowania. Odpowiednio przygotowana strategia marketingu treści pozwoliła na regularne zwiększanie ruchu pochodzącego z wyszukiwarek internetowych.

Ruch organiczny domeny w trakcie trwania strategii Ruch organiczny domeny przed rozpoczęciem strategii
276%

Wzrost ruchu organicznego

Przyrost użytkowników
PRZYROST NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW

Wzrost ruchu organicznego był priorytetowym celem do zrealizowania. Odpowiednio przygotowana strategia marketingu treści pozwoliła na regularne zwiększanie ruchu pochodzącego z wyszukiwarek internetowych.

PRZYROST UŻYTKOWNIKÓW POWRACAJĄCYCH

Działania content marketingowe spowodowały wzrost liczby użytkowników powracających do serwisu, budując tym samym większy poziom zaangażowania.

Przed rozpoczęciem działań W trakcie działań
lość sesji
Nowi użytkownicy Użytkownicy powracający
273%

Przyrost nowych użytkowników

299%

Przyrost użytkowników powracających

Ruch organiczny,
a inne kanały ruchu

Ruch organiczny stanowi najważniejszy kanał pozyskiwania ruchu przez serwis FFiL Śnieżka, który dodatkowo cechuje się najlepszymi wskaźnikami zaangażowania użytkowników.

70,5%
29,5%
Kanał organiczny Pozostałe kanały
ODWOŁANIA Z SIECI
SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Angażujące treści o charakterze inspiracyjno-poradnikowym odbierane są przez użytkowników bardzo pozytywnie. Do tej pory skutecznie zwiększają ilość odwołań z sieci społecznościowych w postaci udostępnień i polubień publikowanych materiałów.

4700+

Udostępnienia
i polubienia

Wzrost widoczności domeny w organicznych wynikach wyszukiwania

Odpowiednie zabiegi optymalizacyjne w obrębie witryny internetowej, połączone z regularną publikacją treści według zaplanowanego wcześniej harmonogramu pozwoliły na skuteczne zwiększanie widoczności domeny w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Domena FFiL Śnieżka zanotowała zarówno globalny wzrost widoczności, jak i wzrost widoczności na pierwszej witrynie wyników wyszukiwania.

Czas
Ogólna widoczność
Widoczność w TOP10 Widoczność globalna
265%

Ogólny wzrost widoczności domeny

225%

Wzrost widoczności domeny w TOP10

675+

Słów kluczowych na pierwszej pozycji

3550+

Słów kluczowych w TOP10

Piotr Drogoń Specjalista ds. marketingu w FFiL Śnieżka SA

Wypracowana przez Agencję ATOM strategia dla naszych marek, jak również jej reputacja przekonały nas do wspólnej pracy. Doskonała znajomość trendów w dziedzinie SEO, terminowość i rzetelność działań nakierowanych na potrzeby Klienta, spowodowały rozszerzenie naszej współpracy.

Zapoznaj się z ofertą content marketingu w ATOM Agency

Content marketing Wyślij zapytanie