Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Dla Benzacne oczyścilismy drogę na szczyt w Google

Dla jednego z produktów firmy Takeda – marki Benzacne zaproponowaliśmy strategię content marketingową, która pozwoliła osiągnąć nam najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Zaprojektowaliśmy od podstaw serwis internetowy benzacne.pl, posiadający autorski system CMS, który pozwolił maksymalnie dostosować witrynę do wymagań wyszukiwarek. Ruch pochodzący z wyszukiwarki Google osiągnął wzrost o ponad 367% i systematycznie wzrasta. Zwiększyliśmy również zaangażowanie i świadomość marki u użytkowników serwisu. Przyrost nowych użytkowników osiągnął ponad 348%, a użytkowników powracających - ponad 547%!

Wyniki dla Śnieżki widać jak czarne na białym

Z naszym Klientem, Fabryką Farb i Lakierów Śnieżka S.A. rozpoczęliśmy kompleksowe działania content marketingowe w 2014 roku. Priorytetowym celem strategii content marketingowej było osiągnięcie wzrostu ruchu organicznego w obrębie witryny internetowej marki. W ciągu dwóch lat współpracy z naszą agencją strona internetowa marki Śnieżka osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 276%, umacniając tym samym swoją pozycję w roli rynkowego eksperta. Przyrost nowych użytkowników przekroczył 273%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 299%. Znacząco wzrosła także ilość odwołań z sieci społecznościowych w postaci udostępnień i polubień publikowanych treści.

Rezultaty pracy zamknęliśmy w jednej pigułce!

Dla marki Vita Buer D3 przemierzyliśmy astralne drogi, by Słońce umieścić w pigułce!

Stworzyliśmy optymalną strategię marketingu treści i prowadziliśmy kampanię promocyjną, która rozpoczęła się w 2015 roku. Promowaliśmy serwis sloncewpigulce.pl w wyszukiwarkach internetowych i social media. Zrealizowaliśmy główny cel strategii, osiągając wzrost widoczności organicznej w wynikach wyszukiwania o 335%, co przełożyło się zarówno na przyrost nowych użytkowników, jak i użytkowników powracających do serwisu.

Galaktycznie dobre święta z KOTÁNYI

Razem z marką KOTÁNYI zrealizowaliśmy niezwykle istotną misję - obudziliśmy ducha Świąt na portalu społecznościowym Facebook. Stworzona przez nas międzygalaktyczna aplikacja na fanpage’u marki, zachęciła Internautów do wcielenia się w rolę Świętego Mikołaja. Kosmiczna zabawa, połączona z badaniem konsumenckim, przyniosła gwiezdną serię wielu korzyści. Całość podsumowaliśmy w krótkim materiale video.

Zobacz, jak dobre wyniki zarejestrowaliśmy!

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.