Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
OYAKATA POD OKIEM MISTRZA -BRAND HERO MARKI

Dla marki Oyakata stworzyliśmy niepowtarzalnego brand hero – Mistrza Oyakata.
Ta zabawna postać wprowadza konsumentów w świat kuchni i kultury Japonii oraz poznaje ich z marką i jej produktami. Mistrz jest bohaterem grafik i gifów na profilach marki w mediach społecznościowych. Wykorzystywany jest także na materiałach promocyjnych marki takich jak torby, plakaty promocyjne, ulotki. Podróżuje po Japonii pokazując użytkownikom najbardziej atrakcyjne miejsca kraju, ale także daje się poznać od bardziej prywatnej strony.

Mistrz Oyakata jest ważnym elementem budowania świadomości marki, jak również zabawną postacią, której nie da się po prostu nie lubić.

 

Dla Benzacne oczyściliśmy drogę na szczyt w Google

Dla jednego z produktów firmy Takeda – marki Benzacne zaproponowaliśmy strategię content marketingową, która pozwoliła osiągnąć nam najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Zaprojektowaliśmy od podstaw serwis internetowy benzacne.pl, posiadający autorski system CMS, który pozwolił maksymalnie dostosować witrynę do wymagań wyszukiwarek. Ruch pochodzący z wyszukiwarki Google osiągnął wzrost o ponad 367% i systematycznie wzrasta. Zwiększyliśmy również zaangażowanie i świadomość marki u użytkowników serwisu. Przyrost nowych użytkowników osiągnął ponad 348%, a użytkowników powracających - ponad 547%!

Kreowanie przestrzeni to nasza specjalność

OFF Piotrkowska to jedno z najmodniejszych miejsc do odpoczynku w Łodzi. Niedługo stanie się również jednym z najciekawszych miejsc do pracy. Wszystko za sprawą nowej przestrzeni biurowej, dedykowanej młodym przedsiębiorcom i freelancerom. Nowej strefie OFFa przyświeca idea stworzenia doskonałych warunków do pracy, stojących w opozycji do korporacyjnych biur. Ma być nowocześnie, aktywnie, przytulnie, wręcz domowo. Wszystko spajać ma prostota – dawno zapomniana zasada w wielkich firmach. Mając to na uwadze, przystąpiliśmy do konkursu na nazwę i logo tego wyjątkowego miejsca.

Wyniki dla Śnieżki widać jak czarne na białym

Z naszym Klientem, Fabryką Farb i Lakierów Śnieżka S.A. rozpoczęliśmy kompleksowe działania content marketingowe w 2014 roku. Priorytetowym celem strategii content marketingowej było osiągnięcie wzrostu ruchu organicznego w obrębie witryny internetowej marki. W ciągu dwóch lat współpracy z naszą agencją strona internetowa marki Śnieżka osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 276%, umacniając tym samym swoją pozycję w roli rynkowego eksperta. Przyrost nowych użytkowników przekroczył 273%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 299%. Znacząco wzrosła także ilość odwołań z sieci społecznościowych w postaci udostępnień i polubień publikowanych treści.

Pokaż więcej casów
Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.