Wystartuj z nami
Web Analyst
Identyfikuj nowe możliwości zwiększania konwersji i użyteczności stron internetowych na podstawie danych.
Czego oczekujemy od kandydatów?
  • Minimum rocznego doświadczenia związanego z analizą danych internetowych lub dwuletniego doświadczenia w obszarze Organic/Paid Search
  • Znajomości najnowszych trendów w obszarze analityki internetowej
  • Bardzo dobrej organizacji własnej pracy, nastawionej na terminowość
  • Umiejętności rzetelnego raportowania swoich działań
  • Praktycznej znajomości narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy [Google Tag Manager, Google Analytics, Google Optimize, Google Data Studio]
  • Zaangażowania i umiejętności współpracy w zespołach projektowych

 

Jaki będzie Twój zakres obowiązków?
  • Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań pozwalających na analizę zachowania użytkowników w obrębie stron internetowych
  • Identyfikowanie nowych możliwości poprawy konwersji, wydajności i doświadczeń użytkowników witryn internetowych
  • Przygotowywanie raportów obejmujących standardowe wskaźniki analityki internetowej, jak i rozszerzone o rozwiązania dedykowane
  • Analiza kondycji domen Klientów oraz serwisów konkurencyjnych
  • Współpraca z zespołami projektowymi w zakresie obsługi kompleksowych kampanii promocyjnych
  • Realny wpływ na rozbudowę działu Web Analytics w naszej firmie

 

Co oferujemy?
  • Pracę przy ciekawych, dużych projektach dla znanych marek
  • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji
  • Umowę o pracę lub B2B
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Chcesz być częścią naszej załogi, ale nie znalazłeś odpowiedniego ogłoszenia?
Aplikuj spontanicznie i pozwól się odkryć!
Aplikuj teraz!
Trafiony (nie)zatopionY
czyli co oferujemy ustrzelonym
Pracę przy projektach
dla znanych marek
Pakiety
motywacyjne
Zgrany zespół
ambitnych ludzi
Pewne i atrakcyjne
wynagrodzenie
Dużą
samodzielność
Kosmiczne możliwości
rozwoju