Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Canpack - obiekt dobrze zidentyfikowany

Nowa identyfikacja wizualna Canpack w obszarze CSR wymagała podkreślenia pozycji firmy jako lidera na światowym rynku opakowań. Istotne było też wskazanie na ekologiczny charakter podejmowanych przez firmę działań. Stworzyliśmy bogate w przekaz logo oraz księgę znaku, definiującą zarówno technikalia wykorzystania go, jak również jego kreatywne możliwości.

Księga pełna inspiracji

Pozycja lidera zobowiązuje, dlatego dbałość o aktualizację wizerunku firmy zarówno w ujęciu zewnętrznym, jak i wewnętrznym, stała się istotą stworzenia identyfikacji dla CANPACK VALUES. Brandbook prezentuje najważniejsze wartości firmy w przejrzysty sposób, ściśle połączony z głównym logo. Czyni go to czytelnym i prostym w odbiorze wśród przedstawicieli firmy na całym świecie.

Dobrze wysmażona strategia marketingowa

Nasza długoletnia współpraca z siecią hoteli ibis przyniosła wielkie wyzwanie kulinarne. Podjęliśmy rękawicę (oraz czapkę kucharską), tworząc kompleksową strategię marketingową. Połączyliśmy naszą wiedzę i doświadczenie w odpowiednich proporcjach, uzyskując iburger - koncepcję odświeżającą ideę burgera i ofertę restauracji. Dołożyliśmy do tego warstwę wizualną menu, ubioru pracowników oraz wystrój restauracji. Nasz przepis na sukces jest spójny, dopasowany do klienta, a co najważniejsze - smaczny!

GDY DESIGN WYRAŻA
WIĘCEJ NIŻ 1000 SŁÓW

Współpraca z marką CANPACK to doskonały związek w służbie pięknego i innowacyjnego designu, gdzie kreacja cieszy nie tylko oko, lecz wręcz oddziałuje na inne zmysły, pozwalając „poczuć” zarówno teksturę opakowania, jak i napój w jego wnętrzu.

Pokaż więcej case’ów
Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.