Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
„Wirtualna” księgarnia – realne efekty, czyli kompleksowa optymalizacja serwisu Virtualo

Jak zwiększyć widoczność księgarni internetowej? Mamy na to „Direct Answer”. Nasze działania na zlecenie marki Virtualo sprawiły, że ruch pochodzący z wyszukiwarki na stronach wydawnictw, lektorów i autorów wzrósł o 113%, a w kategorii „e-booki” – o aż 209%! W sekcji blogowej wiele artykułów zaczęło z kolei pojawiać się na pozycji „zero” (tzw. Direct Answer), czyli najwyżej w wynikach wyszukiwania. Zobacz, co jeszcze osiągnęliśmy podczas współpracy z Virtualo.

Zwiększenie widoczności marki dzięki kompleksowej strategii online

Liderzy nie stoją w miejscu. Nie pozwalamy im na to! Dlatego marce Dotpay, liderowi w sektorze e-płatności, opracowaliśmy kompleksową strategię optymalizacji i promocji witryny internetowej. 12 miesięcy pracy zaowocowało wyraźnym podniesieniem widoczności firmy w Google i zwiększeniem ruchu na stronie. W ciągu roku liczba nowych użytkowników witryny wzrosła o 76%, a ogólna widoczność domeny o 71%. Osiągnęliśmy też najwyższy wskaźnik zainteresowania wśród konkurencyjnych marek w serwisie LinkedIn. Zobacz, jak tego dokonaliśmy!

Neboa - Respect the Nature

Rosnąca wśród konsumentów świadomość ekologiczna sprzyja powstawaniu brandów oferujących nie tylko wysokiej jakości produkty, stworzone na bazie naturalnych składników, ale też własną filozofię troski o naturę.

Neboa – wegańska marka kosmetyków do włosów i skóry głowy, których opakowania wykonane są z plastiku odławianego z oceanu, świetnie wpisuje się w tę postawę.

Rezerwacyjne Boom, czyli strategia reklamowa dla Best Western Hotel Jurata

Jak przekuć odwiedziny strony internetowej w realne, bezpośrednie odwiedziny hotelu i podnieść liczbę rezerwacji o 122%? To zadanie wymagało od nas kompleksowego podejścia i gruntownej analizy grupy docelowej. Nowa strategia reklamowa dla BWHJ miała przynieść wzrost zainteresowania obiektem. Postanowiliśmy połączyć reklamy w wyszukiwarce z kampaniami display. Kluczem do sukcesu było targetowanie – w tym znajomość sezonowych wzorców konwersji. Efekt naszych działań to nie tylko realizacja KPI, ale też wielu dodatkowych korzyści dla marki.

Pokaż więcej case’ów
Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.