Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Big Idea & Big Fun, czyli o strategii marketingowej dla Moxy Poznań

Nowa Big Idea dla marki Moxy Hotel Poznań zakładała połączenie młodzieńczej lekkości przekazu w kanałach offline i online oraz wyrazistych, zapadających w pamięć elementów Key Visual. Po stworzeniu indywidualnego i wyjątkowego DNA marki zaszczepiliśmy je w social mediach, reklamach Google i na Facebooku, z pomocą influencer marketingu i… odrobiny szaleństwa. Zapraszamy do zapoznania się z efektami naszej pracy!

Canpack - obiekt dobrze zidentyfikowany

Nowa identyfikacja wizualna Canpack w obszarze CSR wymagała podkreślenia pozycji firmy jako lidera na światowym rynku opakowań. Istotne było też wskazanie na ekologiczny charakter podejmowanych przez firmę działań. Stworzyliśmy bogate w przekaz logo oraz księgę znaku, definiującą zarówno technikalia wykorzystania go, jak również jego kreatywne możliwości.

GDY DESIGN WYRAŻA
WIĘCEJ NIŻ 1000 SŁÓW

Współpraca z marką CANPACK to doskonały związek w służbie pięknego i innowacyjnego designu, gdzie kreacja cieszy nie tylko oko, lecz wręcz oddziałuje na inne zmysły, pozwalając „poczuć” zarówno teksturę opakowania, jak i napój w jego wnętrzu.

Odlotowa misja w kolorze pink

W 2018 roku razem z marketingiem centralnym spółki Polski Holding Hotelowy przystąpiliśmy do zupełnie nowego wyzwania – całego planu marketingowego dla nowej inwestycji spółki - Moxy Katowice Airport. Efektem tej współpracy była strategia zawierająca ton komunikacji, key messages oraz key visual, a także cały media plan uwzględniający zarówno realizacje online jak i offline, w tym nawet wsparcie w organizacji stanowisk promocyjnych na lotnisku.

Gra warta dobrego designu

Logotyp i nowa strona internetowa dla Pokerninja to zadanie,
w które weszliśmy all-in. Stworzyliśmy logo oparte na prawdziwym pokerowym żetonie z elementami wizerunku wojownika ninja. Szaro-zielona kompozycja została dokładnie przemyślana, by odzwierciedlić prywatny pokój gier z pokerowym stołem. W ten sposób wyraziliśmy wszystkie podstawowe założenia platformy, doskonale wpisując się w preferencje graczy z najwyższej półki.

OYAKATA POD OKIEM MISTRZA -BRAND HERO MARKI

Dla marki Oyakata stworzyliśmy niepowtarzalnego brand hero – Mistrza Oyakata.
Ta zabawna postać wprowadza konsumentów w świat kuchni i kultury Japonii oraz poznaje ich z marką i jej produktami. Mistrz jest bohaterem grafik i gifów na profilach marki w mediach społecznościowych. Wykorzystywany jest także na materiałach promocyjnych marki takich jak torby, plakaty promocyjne, ulotki. Podróżuje po Japonii pokazując użytkownikom najbardziej atrakcyjne miejsca kraju, ale także daje się poznać od bardziej prywatnej strony.

Mistrz Oyakata jest ważnym elementem budowania świadomości marki, jak również zabawną postacią, której nie da się po prostu nie lubić.

 

Kreowanie przestrzeni to nasza specjalność

OFF Piotrkowska to jedno z najmodniejszych miejsc do odpoczynku w Łodzi. Niedługo stanie się również jednym z najciekawszych miejsc do pracy. Wszystko za sprawą nowej przestrzeni biurowej, dedykowanej młodym przedsiębiorcom i freelancerom. Nowej strefie OFFa przyświeca idea stworzenia doskonałych warunków do pracy, stojących w opozycji do korporacyjnych biur. Ma być nowocześnie, aktywnie, przytulnie, wręcz domowo. Wszystko spajać ma prostota – dawno zapomniana zasada w wielkich firmach. Mając to na uwadze, przystąpiliśmy do konkursu na nazwę i logo tego wyjątkowego miejsca.

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.