Wystartuj z nami
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Jak zdrowo prześcignąć konkurencję?

Nowoczesna placówka medyczna musi zapewniać swoim pacjentom łatwy dostęp do opieki medycznej. Dlatego, we współpracy z Salve Medica, zadbaliśmy o jak najlepszą widoczność w wynikach wyszukiwania. Optymalizując stronę, promując sekcję ofertową i wprowadzając działania content marketingowe, zwiększyliśmy ruch organiczny o ponad 175%, a widoczność w TOP3 o 239%!

Zwiększenie widoczności marki dzięki kompleksowej strategii online

Liderzy nie stoją w miejscu. Nie pozwalamy im na to! Dlatego marce Dotpay, liderowi w sektorze e-płatności, opracowaliśmy kompleksową strategię optymalizacji i promocji witryny internetowej. 12 miesięcy pracy zaowocowało wyraźnym podniesieniem widoczności firmy w Google i zwiększeniem ruchu na stronie. W ciągu roku liczba nowych użytkowników witryny wzrosła o 76%, a ogólna widoczność domeny o 71%. Osiągnęliśmy też najwyższy wskaźnik zainteresowania wśród konkurencyjnych marek w serwisie LinkedIn. Zobacz, jak tego dokonaliśmy!

Wyniki dla Śnieżki widać jak czarne na białym

Z naszym Klientem, Fabryką Farb i Lakierów Śnieżka S.A. rozpoczęliśmy kompleksowe działania content marketingowe w 2014 roku. Priorytetowym celem strategii content marketingowej było osiągnięcie wzrostu ruchu organicznego w obrębie witryny internetowej marki. W ciągu dwóch lat współpracy z naszą agencją strona internetowa marki Śnieżka osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 276%, umacniając tym samym swoją pozycję w roli rynkowego eksperta. Przyrost nowych użytkowników przekroczył 273%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 299%. Znacząco wzrosła także ilość odwołań z sieci społecznościowych w postaci udostępnień i polubień publikowanych treści.

„Wirtualna” księgarnia – realne efekty, czyli kompleksowa optymalizacja serwisu Virtualo

Jak zwiększyć widoczność księgarni internetowej? Mamy na to „Direct Answer”. Nasze działania na zlecenie marki Virtualo sprawiły, że ruch pochodzący z wyszukiwarki na stronach wydawnictw, lektorów i autorów wzrósł o 113%, a w kategorii „e-booki” – o aż 209%! W sekcji blogowej wiele artykułów zaczęło z kolei pojawiać się na pozycji „zero” (tzw. Direct Answer), czyli najwyżej w wynikach wyszukiwania. Zobacz, co jeszcze osiągnęliśmy podczas współpracy z Virtualo.

Sęk w dobrym contencie!

W ciągu 2 lat współpracy Vidaronu z ATOM Agency strona internetowa osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 266%, dzięki czemu marka jeszcze bardziej umocniła swój wizerunek eksperta w zakresie produktów przeznaczonych do pielęgnacji drewna. Przyrost nowych użytkowników osiągnął natomiast prawie 244%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 223%!

MAGIA CONTENTU W SŁUŻBIE SZLACHETNYCH BARW

Współpraca z marką Magnat to systematycznie rozwijany projekt content marketingowy, którego wyniki nieustannie rosną. Opracowana i wdrożona przez nas strategia pozwoliła na zwiększenie ruchu organicznego na stronie marki o 145%. Witryna pojawia się w TOP10 wśród wyników wyszukiwania na ponad 4500 fraz,
a aż 48% ruchu organicznego pochodzi z zamieszczanych na niej przez nas wnętrzarskich materiałów poradnikowych, które przyciągają miłośników designu, poszukujących eksperckich treści.

Pollena Ewa PIĘKNY WZROST WIDOCZNOŚCI MARKI

Rozpoczynając współpracę z POLLENA EWA, podjęliśmy się przygotowania pełnej strategii marketingowej marki, której założeniem było zwiększenie widoczności organicznej domeny oraz liczby nowych użytkowników odwiedzających serwis.

Laserowa precyzja działań contentowych

Dla marki Laser DeLux przeprowadziliśmy kampanię content marketingu oraz SEO (w tym pozycjonowanie lokalne), poprzedzone optymalizacją i rozbudową nowego serwisu internetowego. W trakcie współpracy witryna internetowa osiągnęła 139% wzrostu ruchu i 212% wzrostu widoczności, dzięki czemu marka umocniła swoją pozycję ogólnopolskiego lidera w branży depilacji laserowej.

SZTUKA CONTENTU WEDŁUG MISTRZA

Podczas prawie dwuletniej współpracy z marką OYAKATA, udało nam się osiągnąć średni wzrost ruchu organicznego na poziomie 146%, a użytkownicy z organicznych wyników wyszukiwania stanowią obecnie główne źródło ruchu na witrynie. Fani marki, chętnie czytają regularnie zamieszczane artykuły dotyczące kultury i smaków Japonii, dzięki czemu OYAKATA pojawia się w wynikach wyszukiwania na prawie 500 fraz, w tym te najtrudniejsze takie jak tempura, sashimi czy też alfabet japoński.

Dla Benzacne oczyściliśmy drogę na szczyt w Google

Dla jednego z produktów firmy Takeda – marki Benzacne zaproponowaliśmy strategię content marketingową, która pozwoliła osiągnąć nam najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Zaprojektowaliśmy od podstaw serwis internetowy benzacne.pl, posiadający autorski system CMS, który pozwolił maksymalnie dostosować witrynę do wymagań wyszukiwarek. Ruch pochodzący z wyszukiwarki Google osiągnął wzrost o ponad 367% i systematycznie wzrasta. Zwiększyliśmy również zaangażowanie i świadomość marki u użytkowników serwisu. Przyrost nowych użytkowników osiągnął ponad 348%, a użytkowników powracających - ponad 547%!

Rezultaty pracy zamknęliśmy w jednej pigułce!

Dla marki Vita Buer D3 przemierzyliśmy astralne drogi, by Słońce umieścić w pigułce!

Stworzyliśmy optymalną strategię marketingu treści i prowadziliśmy kampanię promocyjną, która rozpoczęła się w 2015 roku. Promowaliśmy serwis sloncewpigulce.pl w wyszukiwarkach internetowych i social media. Zrealizowaliśmy główny cel strategii, osiągając wzrost widoczności organicznej w wynikach wyszukiwania o 335%, co przełożyło się zarówno na przyrost nowych użytkowników, jak i użytkowników powracających do serwisu.

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.