Wystartuj z nami
Magia contentu
w służbie
szlachetnych barw
Magnat | FABRYKA FARB I LAKIERÓW ŚNIEŻKA SA

Magnat Farby wiodąca marka Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA. Produkty Magnat to wysokiej jakości farby – ceramiczne, lateksowe, emulsyjne do ścian i sufitów, struktury dekoracyjne, tj. trawertyn, stiuk wenecki, marmur klasyczny, grunt lateksowy, a także narzędzia do malowania. Produkty adresowane są do osób ceniących stylowe, niebanalne wnętrza i poszukujących niecodziennych rozwiązań aranżacyjnych.

Tło współpracy

Magnat Farby to pierwsza z marek powierzona ATOM Agency, a współpraca w zakresie budowania jej znaczącej widoczności i pozycji w Internecie sięga roku 2011. ATOM Agency w partnerstwie z Klientem konsekwentnie i stabilnie poszerza obecność marki w sieci, bardzo szybko osiągając, a następnie utrzymując pozycję lidera w swojej branży.

Wzrost ruchu organicznego
w obrębie domeny

Kampania content marketingowa zakładała wzrost ruchu przez rozwijanie treści o charakterze poradnikowo-inspiracyjnym, publikowanych w obrębie witryny marki Magnat, a także optymalizację wcześniej zamieszczonych artykułów. Opracowana przez ATOM Agency strategia pozwoliła na zwiększenie wizyt z wyszukiwarki Google o 145%.

Ilość sesji
Przed rozpoczęciem działań Realizacja kampanii
145%

Wzrost ruchu
organicznego

POZYCJE SŁÓW KLUCZOWYCH

Witryna marki Magnat sukcesywnie zwiększała swój poziom widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania przez cały czas trwania kampanii. Bardzo ważnym zagadnieniem z punktu widzenia zwiększania ruchu na domenie było uzyskiwanie jak najwyższych pozycji na poszczególne grupy słów kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania.

1819

Słów kluczowych
w TOP3

4523

Słów kluczowych
w TOP10

14562

Słów kluczowych
w TOP50

Wzrost widoczności domeny
w organicznych wynikach wyszukiwania

Prowadzenie kampanii content marketingowej i działań promocyjnych nakierowanych na sekcję poradnikowo-inspiracyjną, pozwoliło na skuteczne zwiększanie widoczności domeny na nowe grupy słów kluczowych, pochodzących z branży wnętrzarskiej oraz budowlano-wykończeniowej.

Przed
rozpoczęciem działań
Realizacja kampanii
Widoczność w TOP10 Widoczność ogólna domeny
157%

Wzrost widoczności
domeny w TOP10

290%

Wzrost widoczności
ogólnej domeny

Nowi i powracający użytkownicy
w ruchu organicznym

Angażujące, unikalne i oryginalne treści zwiększyły skutecznie poziom zaangażowania w obrębie witryny. Liczba użytkowników nowych wzrosła o 131%, a powracających o 183%.

Przed
rozpoczęciem działań
Realizacja kampanii
Ilość użytkowników
Nowi użytkownicy Powracający użytkownicy
131%

Wzrost nowych
użytkowników

183%

Wzrost użytkowników
powracających

UDZIAŁ SEKCJI PORADNIKOWEJ

W trakcie trwania kampanii kanał ruchu organicznego był głównym źródłem pozyskiwania wizyt w stosunku do innych kanałów ruchu. Jego udział wyniósł 67%. Natomiast 33% stanowiły pozostałe, w tym kampanie linków płatnych w wyszukiwarce Google oraz media społecznościowe. Co istotne, ruch organiczny pochodził głównie z sekcji poradnikowej - wyniósł aż 48%. Świadczy to o tym, że tematy poradników zostały odpowiednio dobrane, a artykuły były merytoryczne i interesujące dla odbiorców.

51.6%
48.4%
Sekcja poradnikowa Pozostałe sekcje

Zapoznaj się z ofertą content marketingu
w ATOM Agency

Content marketing Wyślij zapytanie