Wystartuj z nami
PL
Blog ATOM Agency
ATOMowa baza wiedzy o skutecznej promocji w Internecie

Jak Cię widzą, tak Cię piszą, czyli co warto wziąć pod uwagę, wybierając logo dla swojej firmy?

Grafika i projektowanie

Logo jest wizytówką firmy, unikalnym znakiem graficznym, którego główną funkcją jest identyfikacja marki, produktu lub usługi. Świetne logo przyciąga uwagę odbiorcy, odróżnia produkt lub usługę od konkurencji oraz zapada w pamięć. W tym artykule przedstawię kilka elementów, które warto wziąć pod uwagę, wybierając logo dla swojej marki.

Aplikacje Webowe, Natywne, Hybrydowe – szeroki wachlarz możliwości

IT

Coraz większy procent ruchu internetowego pochodzi dziś z urządzeń mobilnych (smartfonów, tabletów), wypierając tym samym komputery osobiste. W związku z tym coraz większy nacisk kładzie się właśnie na rozwój aplikacji mobilnych, które można podzielić na trzy typy. Każda z nich ma swoje wady i zalety, a ich znajomość pozwoli na wybór najlepszej w określonej sytuacji. Na jakie parametry aplikacji mobilnych warto zwrócić szczególną uwagę? Czym różnią się od siebie aplikacje: webowa, natywna i hybrydowa, a także wybór której z nich okaże się najkorzystniejszy w naszym przypadku?

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.