Wystartuj z nami
PL
ATOMMODATION:
HOTELE
MELDUJĄ
SIĘ U NAS!
KREUJEMY WIZERUNKI NEJLEPSZYCH HOTELI NA ŚWIECIE!

Branża hotelarska każdego dnia stawia przed agencjami marketingowymi szereg wyzwań dotyczących zarówno różnorodności publikowanego contentu, tworzenia dynamicznych relacji na linii hotel-goście, jak również budowania pozytywnych doświadczeń, którymi odwiedzający poszczególne obiekty chętnie podzielą się z innymi w social mediach.

Odmienna specyfika każdej marki hotelowej, która sprawia, że w widoczny sposób wyróżnia się ona na tle konkurencji, tak naprawdę jest efektem kompleksowych działań promocyjnych prowadzonych jednocześnie na wielu polach. Stale zmieniające się wymagania gości generują konieczność poszukiwania wciąż nowych, niebanalnych rozwiązań wychodzących naprzeciw ich nawet najbardziej niestandardowym potrzebom.

Dopiero planowanie, wdrażanie i rozwój działań prowadzonych z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi promocji online i offline, uwzględnienie charakterystyki grupy docelowej właściwej dla każdej marki, a wreszcie efektywne operowanie budżetem przeznaczanym na szeroko pojętą reklamę pozwalają osiągnąć
naprawdę satysfakcjonujące rezultaty.

ATOMOWEJ SILE ZAUFAŁY MARKI

Doświadczony zespół ATOM Agency jest w pełni świadomy wyzwań, jakie niesie ze sobą współpraca z klientami z branży hotelarskiej. Każdą potencjalną trudność staramy się przekuwać w szansę na rozwój i zastosowanie całkiem nowych, autorskich rozwiązań. Indywidualne podejście do wszystkich klientów jest gwarancją tworzenia strategii marketingowych doskonale dopasowanych do ich potrzeb. Wierzymy, że tylko silnie ukierunkowane i SPERSONALIZOWANE działania mogą zaowocować nie tylko pozyskaniem całkiem nowych klientów w branży hotelowej, ale również przyczynić się do wzrostu lojalności dotychczasowych gości.

W ten sposób dochodzi do zwiększenia zainteresowania, a wraz z nim sprzedaży, co stanowi jeden z nadrzędnych celów każdej marki hotelowej.

Podczas zdobywania doświadczenia na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypracowaliśmy szeroki wachlarz działań związanych m.in. z:

promowaniem marek
w social mediach
nawiązywaniem kontaktów z najbardziej
rozpoznawalnymi influencerami
zwiększaniem zasięgu reklam offline
i online promujących działania hoteli

Nasi pracownicy aktywnie uczestniczą w przebiegu każdego z etapów tworzenia i realizacji nowych strategii reklamowych. Współpraca rozpoczyna się od wielogodzinnych rozmów, których celem jest dogłębne poznanie oczekiwań klienta. Następnie przychodzi czas na opracowanie działań, a kolejnym krokiem jest już tworzenie różnorodnych kreacji contentowo-graficznych, do których należą zarówno plakaty reklamowe, broszury informacyjne, jak i kompleksowy wystrój restauracji wraz z kartą dań czy dynamiczne reklamy w formie Powerbank animacji.

W swojej pracy płynnie łączymy najnowocześniejsze technologie, powszechnie znane narzędzia do komunikacji i tradycyjne formy reklamy offline w całkiem nowych odsłonach. Taka różnorodność środków przekazu gwarantuje dotarcie do szerokiego grona odbiorców, którzy następnie znajdują interesujące ich treści w strategiach contentowych na stronach internetowych odwiedzanych hoteli.

Kampanie Google Adwords i Facebook Ads z ich silnymi, przykuwającymi uwagę internautów hasłami, innowacyjne rozwiązania promujące bieżące działania poszczególnych hoteli, wzmocnienie pozycji marki w wyszukiwarce internetowej – wszystkie te i wiele innych elementów wspólnie wspiera działania klientów ATOM Agency na każdym kroku.

Nasze realizacje

Wśród zadań grupy Orbis znajduje się usprawnianie działań na każdym z etapów funkcjonowania hotelu. Wieloletnie doświadczenie i obecność na rynku od przeszło 100 lat pozwalają jej na wspieranie zarówno procesów modernizacji i przekształcania hoteli, jak i tworzenia ich od podstaw. Ważną częścią strategii grupy Orbis S.A. są również szeroko zakrojone praktyki z zakresu zarządzania aktywami (ang. asset management) i wyznaczanie trendów w dziedzinie aktywności CSR-owych związanych bezpośrednio z funkcjonowaniem i rozwojem hoteli.

Wszystkie hotelowe marki grupy Orbis funkcjonują jako podmioty należące do francuskiej grupy Accor. W sumie, hotele wśród których znajduje się m.in. ibis, ibis Styles, ibis budget, Mercure i Novotel działają dziś na terenie: Polski, Czech, Litwy, Rumunii, Węgier i Słowacji.

Obsługa graficzna

obsługa graficzna

Prowadzenie profilu na FB

prowadzenie
profilu na FB

Facebook Ads

Facebook Ads

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja
wizualna

Kliknij na wybrane logo marki i sprawdź nasze realizacje:
Novotel
Snow
Mountains
Mountains
Mountains
Mountains
Mountains
Sieć hoteli Novotel powstała w 1967 roku i obejmuje dziś ponad 400 obiektów na 6 kontynentach. 4-gwiazdkowy standard gwarantuje gościom nie tylko możliwość noclegu w komfortowych, nowocześnie urządzonych pokojach, ale również korzystania m.in. z profesjonalnych sal konferencyjnych. Hotele marki Novotel są zlokalizowane zarówno w centrach największych miast, jak i na terenach najchętniej odwiedzanych kurortów turystycznych. Taka różnorodność sprawia, że Novotel chętnie wybierają zarówno osoby planujące podróż służbową, jak i urlop wypoczynkowy.
ATOM Agency współpracuje z marką Novotel od 2013 roku. W ramach obsługi graficznej 13 hoteli w Polsce powstało już ponad 30 000 projektów zarówno DTP jak i online. Można wśród nich zaleźć m.in. menu hotelowej restauracji, karty dań sezonowych, ulotki, kalendarze, roll-up’y, grafiki na social media, zaproszenia, opakowania, druki i reklamy wielkoformatowe oraz plakaty promujące aktualne oferty specjalne hotelu.
Szczególnym zadaniem było stworzenie dla naszego Klienta kompleksowego projektu przestrzeni gastronomicznej – NOVO² lounge bar. Na jego potrzeby przygotowana została pełna identyfikacja wizualna marki oraz propozycja wystroju wnętrz hotelowych restauracji. W ten sposób powstało nie tylko całkiem nowe logo, będące fundamentem identyfikacji wizualnej miejsca, ale również unikalne elementy wystroju wnętrz, takie jak: murale, kostki Rubika czy lampy, nawiązujące do ogólnej koncepcji NOVO². Dodatkowo w firmie ATOM prowadziliśmy profil NOVO² lounge bar na Facebooku oraz zaplanowaliśmy oraz zrealizowaliśmy szeroko zakrojoną kampanię z wykorzystaniem Facebook Ads.
MARCIN SZYMAŃSKI | Brand Manager – Poland and Eastern Europe, Novotel

W ręce agencji ATOM Agency powierzyliśmy obsługę graficzną 13 hoteli w Polsce. We współpracy najbardziej cenimy kreatywność, rzetelność, terminowość oraz sprawną komunikację, co pozwala nam wspólnie realizować tak ambitne projekty, jak koncept gastronomiczny NOVO² lounge bar.

Ibis to kolejna marka należąca do rodziny hotelowej Accor. Głównym motywem łączącym wszystkie obiekty jest muzyka i to elementy nawiązujące do niej można napotkać w każdym obiekcie marki. Nazwa hoteli pochodzi z języka łacińskiego, w którym oznacza „świat”. Ekonomiczny, 2 i 3-gwiazdkowy standard ibis jest chętnie wybierany przez gości, dla których ważne są komfortowe warunki i prosty design.
Zadania stawiane ATOM Agency przez markę od kilku lat polegają na tworzeniu przemyślanych i spójnych w wymowie kampanii promujących poszczególne działania ibis. Wspólnie przygotowaliśmy projekty graficzne menu dla hotelowych restauracji, a także materiały reklamowe i koncept autorskiej akcji iBurger. Obejmowała ona zarówno stworzenie receptur burgerów nawiązujących do trendów slow food i sezonowości poszczególnych składników, jak i projektów strojów obsługi i pracowników hotelowej restauracji czy restauracyjnego wnętrza.
Ważnym etapem działań była również współpraca przy organizacji kampanii „Music”, nawiązującej do największych europejskich festiwali muzycznych, których hotele ibis często są partnerami. Goście uzyskali wówczas dostęp do instrumentów muzycznych czekających na nich w hotelowym lobby, a poszczególne obiekty odwiedzili profesjonalni muzycy, którzy umilili czas spędzany w hotelu.
Ważnym elementem akcji było opracowanie planu kampanii reklamowej związanej z węgierską imprezą muzyczną Sziget Festival. Na jej potrzeby przygotowaliśmy m.in. koszulki, leżaki i poduszki pełne unikatowych wzorów i motywów, które doskonale wyróżniły ibis na tle konkurencji. Zaprojektowana przez nas ścianka dedykowana sesjom selfie i wykonane na niej zdjęcia uczestników Sziget Festival stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów wizualnych festiwalu w sieci.
MARCIN SZYMAŃSKI | Brand Manager – Poland and Eastern Europe, Novotel

W ręce agencji ATOM powierzyliśmy obsługę graficzną 12 hoteli w Polsce. We współpracy najbardziej cenimy kreatywność, rzetelność, terminowość oraz sprawną komunikację, co pozwala nam wspólnie realizować tak ambitne projekty, jak koncept gastronomiczny NOVO² lounge bar.

Wyjątkowość hoteli Ibis Styles polega na oparciu strategii ich funkcjonowania o zamiłowanie do szeroko rozumianego kreatywnego designu. Dzięki temu każdy spośród 476 hoteli na całym świecie jest niepowtarzalny i w określony sposób różni się od pozostałych. Do najbardziej spektakularnych realizacji ibis Styles należy bez wątpienia hotel w Genewie, w całości poświęcony europejskim komiksom.
Firma ATOM Agency współpracuje z już istniejącymi lub nowo otwieranymi hotelami, wypracowując oraz projektując dla nich materiały promocyjne. Ich głównym zadaniem jest możliwie jak najdokładniejsze odzwierciedlanie idee danego hotelu. W ramach dotychczasowej współpracy adaptowaliśmy na język polski materiały ibis Styles New Identity. Przygotowaliśmy również całkiem nową strategię komunikacji wizualnej, spójnej z aktualnymi potrzebami hoteli ibis Styles na polskim rynku.
Zadaniem ATOM Agency jest też realizacja materiałów służących do komunikacji w hotelach, przygotowanie menu hotelowych restauracji, karty dań sezonowych, a także kampanii promujących niecodzienne wydarzenia, np. festiwal golonki i oferty specjalne. Odrębnym etapem działań są te związane z przestrzenią social mediów. Należy do nich m.in. opracowanie grafik będących elementami postów publikowanych na Facebooku
Ibis budget to jedna z marek wchodzących w skład grupy hoteli ibis. Tworzą ją 1-gwiazdkowe obiekty, oferujące usługi na terenie 23 krajów całego świata. Ibis budget wyróżnia specyficzna lokalizacja, pozwalająca na szybkie i bezproblemowe dotarcie do poszczególnych hoteli na przykład podczas podróży. Zwykle, obiekty te można znaleźć na obrzeżach większych miast, w bezpośrednim sąsiedztwie autostrad i głównych dróg, a także w lokalizacjach, do których dotrzeć można transportem publicznym. Motywem przewodnim wszystkich hoteli ibis budget jest trend urban sport. To doskonała propozycja dla osób aktywnych, lubiących zwiedzać i podczas wyjazdów poznawać nowe miejsca.
Współpraca ATOM Agency z marką ibis budget polega zarówno na wsparciu promocyjnym istniejących, jak i dopiero powstających obiektów. Szeroko zakrojona obsługa graficzna obejmuje projekty menu, zaproszeń na poszczególne wydarzenia organizowane dla gości, a także materiały służące do komunikacji wewnątrz hotelu.
Naszym zadaniem stało się również stworzenie i zaplanowanie grafik, niezbędnych do prowadzenia działań promocyjnych w social mediach. Wszystkie te elementy tworzą spójną całość, ściśle nawiązującą odzwierciedlenie idei urban sport i promowania wśród gości aktywnego trybu życia.
5-gwiazdkowe hotele pod szyldem Sofitel o najwyższym standardzie oferują swoim gościom unikatowe połączenie tradycji charakterystycznych dla poszczególnych lokalizacji hoteli z doskonale znaną na całym świecie francuską umiejętnością celebracji życia codziennego. Ich historia rozpoczęła się w 1964 roku w Strasburgu, kiedy zadebiutowały jako pierwsza międzynarodowa luksusowa marka hotelarska. Od 1980 roku Sofitel jest własnością AccorHotels, która prężnie rozwija jego działania w 50 krajach świata. W Polsce hotele Sofitel znaleźć można w Sopocie i Warszawie.
Od samego początku motywem przewodnim marki jest termin art de vivre, czyli sztuka życia, którą widać m.in. w ofercie kulinarnej (autorskie wydarzenia, m.in. wieczór kulinarny z Robertem Małkowiczem) i wypoczynkowej (seria różnorodnych, kompleksowych zabiegów relaksacyjnych) hotelu. W swoich działaniach Sofitel współpracował już z najznakomitszymi projektantami mody, do których należą m.in. Kenzo Takada czy Karl Lagerfeld. Każdy z nich odpowiedzialny był za wystrój największych hoteli na świecie – m.in. na Mauritiusie i w Singapurze. W ten sposób powstały całkowicie unikatowe wnętrza, pełne nowoczesności doskonale zbilansowanej z lokalnością.
Pullman Hotels & Resorts jest ogólnoświatową marką hoteli w całości zarządzaną przez grupę Accor. Jej placówki znajdują się obecnie w ponad 30 krajach zlokalizowanych m.in. w Europie, Azji, Australii czy na Bliskim Wschodzie. Hotele położone są przede wszystkim w sercach największych metropolii, takich jak Sajgon czy Sydney, a także w pobliżu najważniejszych portów lotniczych.
Wnętrza sygnowane przez Pullman Hotels & Resorts są pełne najnowocześniejszych technologicznie rozwiązań, które doskonale zaspokajają nawet najwyższe wymagania gości. Całkowitą innowacją jest autorska oferta „Co-Meeting”, umożliwiająca organizację spotkań w specjalnych, dedykowanych pracy przestrzeniach pełnych kreatywnych udogodnień. Doskonale oddaje ona filozofię zawartą w motcie hotelu: „Nasz świat to Twój plac zabaw”.
Mercure jest międzynarodową siecią hoteli należącą do grupy Accor, a na terenie Polski zarządzaną przez Orbis S.A. W każdym z 480 hoteli na terenie całego świata, Mercure oferuje swoim gościom przestrzeń i usługi stworzone w 3-4-gwiazdkowym standardzie, a w swoich działaniach kładzie nacisk przede wszystkim na łączenie nowoczesności z wpływem lokalnej społeczności i zwyczajów właściwych dla poszczególnych lokalizacji. Wyraźnie widać to na przykład w ofercie śniadaniowej, nawiązującej do tradycji kulinarnych poszczególnych miast, a także w ofercie „Flavours from the Cellar”, pełnej win z najdalszych zakątków świata.
Wystrój poszczególnych hoteli również nawiązuje do otoczenia, które stanowią zarówno centra miast, jak i nadmorskie i górskie kurorty, tak chętnie odwiedzane podczas urlopów. Taka różnorodność sprawia, że wśród gości hoteli Mercure można znaleźć zarówno osoby podróżujące służbowo, jak i wielopokoleniowe rodziny, cieszące się wspólnym wypoczynkiem.
Firma ATOM Agency współpracuje z hotelami sieci zlokalizowanymi m.in. Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu. Główne prace agencji polegają na przygotowywaniu różnorodnych materiałów graficznych, wśród których znaleźć można m.in. projekty restauracyjnego menu, plakaty promujące autorskie akcje hotelu i inne materiały DTP, a także grafiki dedykowane obszarom promocji internetowej w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie.

Kreacja na NOVO! Zobacz kompleksową kampanię wizerunkową dla marki Novotel

Zobacz więcej

Hotele PHH są zlokalizowane zarówno w sąsiedztwie najważniejszych polskich portów lotniczych (Hilton Warsaw, Hilton Gdańsk), jak i w ośrodkach wypoczynkowo-rekreacyjnych, takich jak Międzyzdroje (Golden Tulip Residence) czy Jurata (Best Western).

Obsługa graficzna

obsługa graficzna

Prowadzenie profilu na FB

prowadzenie
profilu na FB

Facebook Ads

Facebook Ads

Otwarcie hotelu

Otwarcie hotelu

Strona www

Strona www

W sumie Polski Holding Hotelowy, będący dziś największą państwową spółką hotelową, nadzoruje kilkadziesiąt obiektów o zróżnicowanym standardzie na terenie całego kraju. W planach PHH znajduje się również wprowadzenie na europejski i polski rynek związanej z siecią hoteli Best Western Hotels & Resorts marki Vīb, pod której szyldem powstaną warszawskie Apartamenty Zgoda. W 2019 roku działania Polskiego Holdingu Hotelowego zostały docenione przez Marriott International, która przyznała mu Partnership Circle Award. Wyróżnienie to jest wręczane najbardziej wartościowym markom współpracującym z Marriott International, które w swoich działaniach skupiają się na pracownikach, tworząc dobrze zarządzaną organizację i zapewniając wyjątkową obsługę klienta.

Kliknij na wybrane logo marki i sprawdź nasze realizacje:
Novotel
Snow
Mountains
Mountains
Mountains
Mountains
Mountains
Renaissance Warsaw Airport Hotel jest oddalony o jedyne 67 kroków od terminala portu lotniczego im. Fryderyka Chopina. Jego pięciogwiazdkowy standard to znak, że hotel należy do sieci Marriott International. Poza 9 przestrzeniami konferencyjnymi Renaissance posiada również 400-metrową salę balową, doskonałą do organizacji oficjalnych uroczystości.
ATOM Agency zajmuje się realizacją zarówno różnorodnych materiałów graficznych, jak i kampanii reklamowych w social mediach. Nasi graficy stworzyli m.in. całkiem nową interpretację hotelowego brandbooka, który dostosowali do aktualnych potrzeb hotelu. Do zadań agencji ATOM należy również przygotowanie propozycji projektów reklam, ofert kierowanych do gości, a także kompleksowe opracowanie poszczególnych ofert specjalnych. Odpowiadamy też za ich zawartość contentową.
Ważną częścią współpracy z Renaissance Warsaw Airport Hotel jest zaplanowanie kampanii internetowych z wykorzystaniem Google Adwords i Facebook Ads. Ich głównym celem jest jak najsilniejsze wsparcie bieżących działań hotelu, do których należą m.in. zróżnicowane akcje promocyjne.
Plasujący się w międzynarodowej czołówce hoteli Courtyard by Marriott Warsaw Airport był pierwszą tego typu inwestycją zlokalizowaną w sąsiedztwie lotniska. Po niewątpliwym sukcesie, jaki udało mu się odnieść, w jego ślady poszły inne marki hotelowe. Dziś z usług Courtyard co roku korzysta około 90 tys. gości z całego świata, a hotel jest regularnie nagradzany zarówno przez międzynarodowe jury, jak i osoby korzystające z jego usług. Na koncie Courtyard by Marriott Warsaw Airport znajduje się m.in. wyróżnienie za działalność CSR-ową przyznane w 2018 roku przez Marriott International.
Od 2018 roku do zadań ATOM Agency należy przede wszystkim planowanie i przeprowadzenie działań reklamowych, których celem jest promocja ofert hotelowych. Wykorzystując takie narzędzia internetowe jak Google Adwords i Facebook Ads, opracowujemy media plan i koncepcje działań, a także doradzamy wybór najlepszych rozwiązań, doskonale dopasowanych do bieżących potrzeb i oczekiwań hotelu.
Spójna koncepcja reklamowa sprawia, że oferty przygotowane dla Courtyard by Marriott Warsaw Airport wyróżniają hotel na tle konkurencji i wpływają na wzrost zainteresowania za strony zarówno wieloletnich, jak i potencjalnych przyszłych gości.
Hotele sieci Golden Tulip, z którymi ATOM Agency nawiązało współpracę, zlokalizowane są na północy Polski, w miastach wyjątkowo chętnie odwiedzanych podczas wakacyjnych podróży. Gdański kompleks składa się z kilkunastu kameralnych budynków, w których w sumie mieści się niemal 200 pokoi i apartamentów o wysokim standardzie. W Międzyzdrojach goście mają do dyspozycji komfortowe apartamenty, a także podziemny parking oraz przestrzeń dedykowaną najmłodszym.
Dynamicznie rozwijająca się na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy współpraca Golden Tulip Residence z firmą ATOM Agency zaowocowała dotychczas wieloma projektami graficznymi. Dzięki nim firmowy brandbook został zdefiniowany na nowo i dostosowany do oczekiwań i strategii hotelu, a organizowane przez klienta wydarzenia specjalne zyskały reklamę w postaci m.in. nowoczesnych materiałów graficznych.
Planowana i stworzona przez nas koncepcja reklamowa o spójnym i indywidualnym charakterze obejmuje zarówno działania w przestrzeni offline, jak i online. Kampania realizowana z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych (Google Adwords) i mediów społecznościowych (Facebook Ads) przynosi wymierne efekty w postaci wzrostu zainteresowania klientów ofertą Golden Tulip Residence i wzmocnienia jego widoczności w sieci.
Hotele marki Moxy: Katowice Airport i Poznań Airport, leżą w bezpośrednim sąsiedztwie dwóch dużych lotnisk w różnych częściach Polski. Standard na poziomie 3 gwiazdek, nowoczesny design i wnętrza nawiązujące wystrojem do charakteru miast, w których znajdują się hotele, powodują, że są one wyjątkowo chętnie odwiedzane przez osoby udające się w podróż lub z niej wracające.
Współpraca ATOM Agency z marką Moxy rozpoczęła się w 2018 roku. Wówczas naszym zadaniem było przygotowanie otwarcia pierwszego hotelu w Polsce, zlokalizowanego nieopodal lotniska Katowice-Pyrzowice. Po stronie agencji leżało w tym przypadku m.in. dostosowanie amerykańskiego, młodzieżowego charakteru Moxy do wymagań polskiego rynku. Opierało się ono głównie na stworzeniu unikalnego zestawu key messages i key visual, opracowania indywidualnego tonu, w którym Moxy będzie komunikowało gościom swoją ofertę, a także zaplecza szeroko zakrojonych działań w wersji online i offline. Podobne działania zostały zrealizowane w przypadku hotelu Moxy Poznań.
W ten sposób powstała m.in. aranżacja strefy lotniska w Katowicach i Poznaniu, zapewniono wsparcie organizatorów podczas uroczystego eventu inaugurującego działalność hoteli, a także zrealizowaliśmy dwie wersje spotu reklamowego i projekty materiałów marketingowych ATL i BTL. Strategia reklamowa autorstwa ATOM Agency sprawiła, że hotele Moxy stały się nie tylko rozpoznawalne przez polskich gości, ale również na stałe zakorzeniły się w ich świadomości jako miejsce wypełnione energią i najnowszymi trendami.
Jeden z najnowocześniejszych hoteli w swojej klasie w całej Europie mieści się w pobliżu rzeszowskiego portu lotniczego „Jasionka”. Taka lokalizacja oraz bliskość centrum biznesowego G2A Arena sprawiają, że obiekt cieszy się zainteresowaniem za strony osób odwiedzających nasz kraj oraz udających się w podróż. Liczne nowoczesne rozwiązania technologiczne, a także układ przestrzeni pozwalający na stałą integrację gości są natomiast czynnikami decydującymi o unikalności wnętrz Holiday Inn Express Rzeszów Airport.
Najważniejszym zadaniem powierzonym nam przez markę Holiday Inn Express było przygotowanie i realizacja otwarcia rzeszowskiego obiektu. Ekipa ATOM Agency wspólnie stworzyła Big Idea, będące czołowym elementem strategii kreatywnej, zdecydowała o doborze najbardziej adekwatnych narzędzi, których użycie gwarantowało sukces szeroko zakrojonych działań marketingowych, a także zaplanowała i przeprowadziła kampanie reklamowe z wykorzystaniem Facebook Ads i Google Adwords. Przestrzeń wirtualna stała się również miejscem powstania nowoczesnej witryny internetowej promującej działania hotelu.
Zaproponowane przez ATOM Agency i wykorzystane przez Holiday Inn Express Rzeszów Airport realizacje graficzne w wersji offline objęły natomiast reklamę bieżących działań hotelu i jego ofert specjalnych.
>
Zarówno gdański, jak i warszawski hotel Hampton by Hilton zlokalizowany jest w bliskim sąsiedztwie najbardziej uczęszczanych portów lotniczych w Polsce. Możliwość zakwaterowania ze zwierzętami w Gdańsku oraz bliskość największej dzielnicy biznesowej w Warszawie sprawiają, że hotele Hampton by Hilton są chętnie wybierane zarówno podczas podróży służbowych, jak i rodzinnego wypoczynku. Ich 3-gwiazdkowy standard zyskał aprobatę gości i krytyków, co zaowocowało miejscem w czołowej dziesiątce najlepszych hoteli w Warszawie w zestawieniu przygotowanym przez portal podróżniczy TripAdvisor.
Działania firmy ATOM Agency we współpracy z marką ogniskują się przede wszystkim wokół realizacji materiałów graficznych. Naszym zadaniem było również zaplanowanie różnorodnych akcji promocyjnych, reklam i ofert kierowanych przede wszystkim do gości Hampton by Hilton. Niemniej ważną część współpracy stanowiło prowadzanie fanpage’a marki na Facebooku, będącego jednym z głównych kanałów komunikacji z klientami.
Szukając miejsca na rodzinny wypoczynek nad polskim morzem, wiele osób wybiera hotel Best Western w Juracie. Otoczenie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego, przytulne pokoje i apartamenty oraz kameralna przestrzeń wspólna powodują, że Best Western jest niezwykle chętnie odwiedzany przez gości z dziećmi. 3-gwiazdkowy standard gwarantuje zarówno dostęp do bogatego zaplecza rekreacyjnego (bowling, stref wellness & SPA), jak i rozległych terenów zielonych. Doceniają to Młode Pary szukające miejsca na wesele, a także organizatorzy konferencji oraz osoby prywatne, przyjeżdżające do Juraty w celach wypoczynkowych.
Trwająca od 2018 roku współpraca ATOM Agency z hotelem Best Western w Juracie obejmuje przede wszystkim zaplanowanie i przygotowanie strategii reklamowych dedykowanych narzędziom Facebook Ads i Google Adwords oraz realizację materiałów graficznych. Celem działań w przestrzeni online i offline jest zapoznanie odwiedzających z najnowszymi akcjami promocyjnymi hotelu.

Nowy obiekt w przestrzeni! Zobacz nowoczesną koncepcję kampanii dla hotelu Moxy Katowice

Zobacz więcej

Hotele należące do grupy Marriott odznaczają się najwyższymi standardami jakości pod tym względem i są podzielone na pięć kategorii:

  • Luxury – najbardziej luksusowe hotele
  • Premium – dedykowane podróżnikom odwiedzającym nawet najdalsze zakątki świata, a jednocześnie chcącym cieszyć się najwyższym standardem usług;
  • Select – nawiązujące wyposażeniem i wystrojem do poczucia domowego komfortu;
  • Longer stays – dedykowane gościom, którzy chcieliby spędzić w hotelu więcej czasu niż w przypadku tradycyjnego wyjazdu wypoczynkowe czy biznesowego;
  • Collections – odznaczające się przede wszystkim unikatowym wystrojem i rozwiązaniami architektonicznymi połączonymi z komfortem.


Motto grupy nawiązuje m.in. do możliwości odkrywania nowych możliwości oraz pozostawania w kontakcie z całym światem. Dzięki takiemu podejściu Klienta, mamy nieograniczone pola do realizacji różnorodnych pomysłów i niestandardowych form promocji marek należących do grupy.

Obsługa graficzna

obsługa graficzna

Prowadzenie kampanii promocyjnych

prowadzenie
kampanii promocyjnych

Facebook Ads

Facebook Ads

Kliknij na wybrane logo marki i sprawdź nasze realizacje:
Marriot
Snow
Mountains
Mountains
Otwarty w 1989 roku hotel Marriott Warsaw jest dziś jednym z najbardziej luksusowych miejsc noclegowych w stolicy Polski. Siedziba hotelu mieści się w 43-kondygnacyjnym kompleksie biurowo-hotelowym „Centrum LIM”. Marriott Warsaw należy do ogólnoświatowej sieci hoteli Marriott International, przez którą zakwalifikowany został do drugiej pod względem standardu kategorii Premium.
Mottem marki są słowa: „Pozwól swojemu umysłowi wyruszyć w podróż”, a na terenie Marriott Warsaw znajdują się m.in.: salon odnowy biologicznej, kryty basen, sala dedykowana treningom fitness oraz cztery bary i restauracje. Każda z nich reprezentuje inną kuchnię, dzięki czemu goście mogą wybierać spośród przysmaków europejskich, azjatyckich, amerykańskich i propozycji międzynarodowych. Niewątpliwym atutem gastronomicznego zaplecza Marriott Warsaw jest wyjątkowe położenie lokalu pod nazwą Panorama Sky Bar, który znajduje się na wysokości 40. piętra.
Zlokalizowany w centrum Warszawy, w Alejach Jerozolimskich nieopodal Pałacu Kultury i Nauki hotel Marriott Warsaw dysponuje również kilkunastoma salami konferencyjnymi i przestrzeniami doskonale nadającymi się do realizacji zarówno kameralnych spotkań, jak i uroczystości pełnych rozmachu. Dzięki połączeniu rozwiązań dedykowanych podróżom prywatnym i służbowym, Marriott Warsaw jednocześnie spełnia wymagania rodzin z dziećmi, turystów oraz gości odwiedzających Warszawę w celach biznesowych.
Działania firmy ATOM Agency na rzecz hotelu Marriott Warsaw polegały przede wszystkim na tworzeniu kampanii reklamowych Facebook ads i Google Adwords. Wspólnie stworzyliśmy i przeprowadziliśmy również dwie akcje o tematyce kulinarnej - Steak by Steak promującej ofertę steków z różnych zakątków świata oraz Jack&Burger promującą ofertę burgerów. Zadaniem było, jak to już opisane w zakładkach innych marek z grupy Marriott, stworzenie oprawy graficznej i mediowej dla każdej z wymienionych akcji gastronomicznych. ATOM Agency juz od kilku lat współtworzy te wydarzenia.
Sheraton to marka hoteli powstała w 1937 roku. W latach 40. stała się pierwszą siecią hoteli na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a dziś, od ponad 80 lat jest jedną z najprężniej działających firm hotelarskich na świecie. W sumie należy do niej ponad 400 hoteli w 73 krajach świata, a cztery spośród nich znajdują się na terenie Polski, kolejno w: Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie.
Motto Sheratona brzmi „Łączymy ludzi”, a ich główną ideą firmy jest umożliwienie współpracy pomiędzy gośćmi w dowolnym zakątku świata. Hotele Sheraton budowane się zarówno w sercach wielkich metropolii, m.in. Osaki i Hongkongu, jak i na terenie wakacyjnych kurortów, chętnie odwiedzanych przede wszystkim w okresie letnim. Taka różnorodność sprawia, że wśród gości Sheratona znajdują się zarówno osoby podróżujące celach służbowych, jak i wypoczynkowych.
Szczególnie dla tych drugich dedykowane są rozwiązania mające na celu usprawnienie pracy grupowej, realizowanej zarówno podczas spotkań firmowych, jak i nieoficjalnych eventów o różnorodnej tematyce. Nocleg w hotelu Sheraton jest gwarancją nie tylko dostępu do wielu sal konferencyjnych czy przestrzeni co-workingowych, ale również umożliwia skorzystanie z wiedzy i doświadczenia zespołu ekspertów, gotowych służyć radą w każdej sytuacji.
Współpraca firmy ATOM z marką hoteli Sheraton w na terenie całej Polski opierała się przede wszystkim na projektowaniu graficznym różnorodnych menu restauracyjnych, key visuali i materiałów online i drukowanych do wszelkiego rodzaju kulinarnych akcji promocyjnych a także tworzeniu media planów i realizacji kampanii reklamowych związanych z eventami gastronomicznymi.
Do najważniejszych realizacji, które powstały we współpracy z marką Sheraton, zaliczyć można współtworzenie kilku eventów kulinarnych Steak by Steak oraz Jack&Burger tak w zakresie kreatywnej koncepcji wizualnej materiałów wydarzenia jak i tworzenia media planów reklamowych promujących każdą z akcji. Na ich potrzeby powstał nie tylko projekt restauracyjnego menu, ale również graficzna i merytoryczna strona postów dedykowanych social mediom i tematycznych zakładek Facebooka.
Do zadań firmy ATOM należała również regularna promocja sezonowych ofert hotelowych. W związku z tym dotychczas powstały liczne banery i animacje, których celem było zachęcenie gości do udziału w wydarzeniach okresu bożonarodzeniowego, sylwestrowego i wielkanocnego.
Położony przy Krakowskim Przedmieściu, w miejscu, gdzie niegdyś stał pałac rodziny Tarnowskich, hotel Bristol jest dziś jednym z najbardziej znanych i jednocześnie najbardziej luksusowych hoteli w Warszawie. Otwarty w 1901 roku, oferuje swoim gościom 165 pokoi i 41 luksusowych apartamentów zaprojektowanych i wyposażonych zgodnie z wymogami 5-gwiazdkowego standardu. W przeszłości słynący z wystawnych balów i uczt hotel Bristol łączy dziś nowoczesność z tradycją. Wnętrza pokoi nawiązują do nieprzemijającej elegancji, zaś w hotelowej restauracji Bar Kolumnowy serwowane są lekkie dania i esencjonalne napoje z najdalszych zakątków świata. W ofercie Café Bristol znajdują się słodkie i wytrawne śniadania, a także świeże wypieki. Restauracja Marconi oferuje natomiast tradycyjną kuchnię polską w nowoczesnym wydaniu.
Bliskość kilku parków i terenów zielonych, a także nadwiślańskich bulwarów pozwala na rodzinne spacery, a doskonale rozwinięte zaplecze wellness & SPA gwarantuje gościom głęboki relaks. Hotel Bristol wyposażony jest również w 10 przestronnych sal konferencyjnych, pełnych nowoczesnych rozwiązań technologicznych wkomponowanych w stylowe wnętrza. Wszystko to razem sprawia, Bristol doskonale sprawdza się zarówno jako miejsce organizacji wesel czy uroczystych bankietów, jak i spotkań biznesowych oraz rodzinnych wakacji
Współpraca firmy ATOM z hotelem Bristol Warsaw polegała przede wszystkim na tworzeniu różnorodnych materiałów graficznych zarówno online jak i do druku. Na potrzeby kampanii promującej hotelową kawiarnię powstała m.in. niewielka książeczka reklamująca serwowane przez nią słodkie przekąski i zestaw ciast. Graficy ATOM Agency przygotowali również plakaty reklamowe Café Bristol, projekty Lunch Menu i Wine Bar Menu, naklejki na witryny oraz standy.
Do naszych zadań należało również przygotowanie cyklicznych kampanii Facebook Ads i Google Adwords reklamujące ofertę hotelu związane m.in. z organizacją wesel, promocją restauracji i jej nowego menu, a także zabiegów SPA.
Należący do sieci Marriott, otwarty we wrześniu 2003 roku hotel the Westin Warsaw łączy w sobie miejsce rodzinnego wypoczynku z profesjonalnym centrum biznesowym. Położony w centrum Warszawy, w sąsiedztwie Pałacu Kultury i Nauki, jest doskonałą bazą wypadową dla wszystkich odwiedzających stolicę Polski zarówno w sprawach służbowych, jak i prywatnych. Siedziba The Westin Warsaw znajduje się w nowoczesnym, w pełni przeszklonym budynku, z którego najwyższych pięter rozciąga się widok na całą Warszawę.
Najwyższy, 5-gwiazdkowy standard gwarantuje zakwaterowanie w komfortowych, przestronnych pokojach i apartamentach urządzonych w jednym z dziewięciu stopni standardu. Wystrój hotelowych wnętrz spójnie nawiązuje do lat 60. XX wieku, tworzą przytulny klimat ubiegłych dekad. Do dyspozycji gości pozostają m.in. restauracja Fusion, oferująca różnorodną kuchnię z całego świata i JP’s Bar, serwujące dania stworzone ze składników najwyższej jakości, zgodne z filozofią Eat Well.
Oferta hotelu The Westin Warsaw zadowoli swoją różnorodnością zarówno osoby podróżujące służbowych, rodziny pragnące się zrelaksować, jak i gości chcących zwiedzić stolicę Polski. Działania agencji ATOM we współpracy z hotelem The Westin Warsaw polegały przede wszystkim na przygotowaniu materiałów promujących dwie akcje kulinarne: Steak by Steak promującej ofertę steków z różnych zakątków świata oraz Jack&Burger promującą ofertę burgerów. Zadaniem było, jak to już opisane w zakładkach innych marek z grupy Marriott, było stworzenie oprawy graficznej i mediowej dla każdej z wymienionych akcji gastronomicznych. ATOM Agency juz od kilku lat współtworzy te wydarzenia.
Na potrzeby hotelu zaplanowane zostały także działania reklamowe dotyczące pozostałych usług hotelowych, w tym m.in. oferty specjalnej hotelowej restauracji Fusion pt. „Fish Market”. Do zadań ATOM Agency należało również przygotowanie postów dedykowanych obszarowi social mediów, jak również przeprowadzenie kampanii Google Adwords i Facebook Ads.

Promocja ze smakiem! Zobacz wyjątkową strategię mediową eventów gastronomicznych

Zobacz więcej

Hilton Hotels & Resorts to jedna z czołowych marek luksusowych hoteli na świecie i jednocześnie flagowy projekt amerykańskiej spółki Hilton. Sieć została założona w 1919 roku przez Conrada Hiltona, od którego nazwiska wzięła swoją nazwę. Dziś jej hotele znajdują się na terenie 118 krajów na sześciu kontynentach, wspólnie tworząc jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów hotelowych. W 2020 roku magazyn Fortune stworzył listę 100 najlepszych firm, dla których warto pracować, a hotele Hilton znalazły się na jej szczycie. Zestawienie powstało na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wcześniej wśród aktualnych pracowników korporacji.

W centrum działalności sieci Hilton leżą takie wartości, jak:

  • gościnność i chęć dostarczania gościom niezapomnianych wrażeń;
  • integralność z lokalną społecznością i środowiskiem;
  • stanie na czele światowego przemysłu hotelowego;
  • praca zespołowa;
  • odpowiedzialność i niezależność w podejmowaniu decyzji i działań;
  • pozostawanie na bieżąco i reagowanie na stale zmieniające się zapotrzebowanie użytkowników branży hotelowej.


Wszystkie one znajdują odzwierciedlenie w planowanych i realizowanych przez firmę projektach. Na co dzień sieć zrzesza w sumie kilkanaście hotelowych marek, którymi są m.in.:

  • Waldorf Astoria;
  • DoubleTree by Hilton
  • LXR Hotels & Resorts;
  • Conrad Hotels & Resorts.


W sumie oferują one gościom ponad 983 tys. pokoi wyposażonych w najwyższym standardzie


Novotel
Nowoczesny hotel DoubleTree by Hilton jest zlokalizowany w sercu Łodzi – miasta filmu i kinematografii. Jego charakter doskonale oddaje grafika umieszczona na jednej ze ścian budynku, nawiązująca do kadru z legendarnych „Zakazanych piosenek” w reżyserii Leonarda Buczkowskiego.
DoubleTree by Hilton to 4-gwiazdkowy hotel o wysokim standardzie, który doskonale zaspokaja potrzeby zarówno osób udających się na rodzinny urlop, chcących spędzić w mieści romantyczny city-break, jak i planujących podróż służbową i organizację profesjonalnej konferencji. Wszystko to za sprawą kompleksowo wyposażonej przestrzeni, umożliwiającej gościom łączenie życia prywatnego z zawodowym. Przestrzenie co-workingowe sprawdzą się jako miejsce spotkań biznesowych na najwyższym szczeblu, a po całym dniu pełnym wrażeń można odpocząć w luksusowo wyposażonych pokojach lub zrelaksować się w hotelowym SPA & Health Club.
W restauracji Four Colors kucharze przygotują najlepsze posiłki z najdalszych zakątków świata, a także zaproponują gościom przysmaki lokalnej kuchni w całkiem nowej odsłonie. Golden Bar to natomiast industrialnie urządzony lokal, czekający na każdego, kto chciałby spróbować autorskich drinków, których receptury zostały opracowane przez doświadczonych barmanów.
W ramach współpracy z ATOM Agency postały projekty graficzne taki jak np. broszura w kształcie kliszy filmowej (przednia okładka rozkłada się i przedstawiała kadry starych filmów), pieknie i precyzyjnie wydrukowana (za wydruk i dostarczenie do hotelu także odpowiadała agencja) czy seria postów do kampanii employer brandingowych.
Formularz kontaktowy
* pola wymagane
DODAJ ZAŁĄCZNIK
Upuść plik tutaj lub kliknij Max. 10mb
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.