HOTELE
MELDUJĄ
SIĘ U NAS!
Branża hotelarska każdego dnia stawia przed agencjami marketingowymi szereg wyzwań dotyczących zarówno różnorodności publikowanego contentu, tworzenia dynamicznych relacji na linii hotel-goście, jak również budowania pozytywnych doświadczeń, którymi odwiedzający poszczególne obiekty chętnie podzielą się z innymi w social mediach.
Odmienna specyfika każdej marki hotelowej, która sprawia, że w widoczny sposób wyróżnia się ona na tle konkurencji, tak naprawdę jest efektem kompleksowych działań promocyjnych prowadzonych jednocześnie na wielu polach. Stale zmieniające się wymagania gości generują konieczność poszukiwania wciąż nowych, niebanalnych rozwiązań wychodzących naprzeciw ich nawet najbardziej niestandardowym potrzebom.
Dopiero planowanie, wdrażanie i rozwój działań prowadzonych z wykorzystaniem
odpowiednich narzędzi
promocji online i offline, uwzględnienie charakterystyki grupy docelowej
właściwej dla każdej marki,
a wreszcie efektywne operowanie budżetem przeznaczanym na szeroko pojętą reklamę pozwalają
osiągnąć
naprawdę satysfakcjonujące rezultaty.
ATOMOWEJ SILE ZAUFAŁY MARKI
Doświadczony zespół ATOM Agency jest w pełni świadomy wyzwań, jakie niesie ze sobą współpraca z klientami z branży hotelarskiej. Każdą potencjalną trudność staramy się przekuwać w szansę na rozwój i zastosowanie całkiem nowych, autorskich rozwiązań. Indywidualne podejście do wszystkich klientów jest gwarancją tworzenia strategii marketingowych doskonale dopasowanych do ich potrzeb. Wierzymy, że tylko silnie ukierunkowane i SPERSONALIZOWANE działania mogą zaowocować nie tylko pozyskaniem całkiem nowych klientów w branży hotelowej, ale również przyczynić się do wzrostu lojalności dotychczasowych gości.
W ten sposób dochodzi do zwiększenia zainteresowania, a wraz z nim sprzedaży, co stanowi jeden z nadrzędnych celów każdej marki hotelowej.
Podczas zdobywania doświadczenia na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypracowaliśmy szeroki wachlarz działań związanych m.in. z:
Nasi pracownicy aktywnie uczestniczą w przebiegu każdego z etapów tworzenia i realizacji nowych strategii reklamowych. Współpraca rozpoczyna się od wielogodzinnych rozmów, których celem jest dogłębne poznanie oczekiwań klienta. Następnie przychodzi czas na opracowanie działań, a kolejnym krokiem jest już tworzenie różnorodnych kreacji contentowo-graficznych, do których należą zarówno plakaty reklamowe, broszury informacyjne, jak i kompleksowy wystrój restauracji wraz z kartą dań czy dynamiczne reklamy w formie Powerbank animacji.
W swojej pracy płynnie łączymy najnowocześniejsze technologie, powszechnie znane narzędzia do komunikacji i tradycyjne formy reklamy offline w całkiem nowych odsłonach. Taka różnorodność środków przekazu gwarantuje dotarcie do szerokiego grona odbiorców, którzy następnie znajdują interesujące ich treści w strategiach contentowych na stronach internetowych odwiedzanych hoteli.
Kampanie Google Adwords i Facebook Ads z ich silnymi, przykuwającymi uwagę internautów hasłami, innowacyjne rozwiązania promujące bieżące działania poszczególnych hoteli, wzmocnienie pozycji marki w wyszukiwarce internetowej – wszystkie te i wiele innych elementów wspólnie wspiera działania klientów ATOM Agency na każdym kroku.
Grupa Orbis to czołowe polskie przedsiębiorstwo działające w branży hotelarskiej, które zrzesza m.in. takie hotele jak ibis czy Novotel. Firma, której początki sięgają 1920 roku jest dziś zdecydowanie największą i najprężniej działającą w Polsce i Europie Wschodniej spółką podejmującą działania polegające na inwestycjach w nieruchomości hotelowe. W sumie obsługuje ona 73 hotele w sześciu krajach na Starym Kontynencie, oferując gościom z całego świata miejsca w ponad 14 tys. komfortowych pokoi o zróżnicowanym standardzie.
Wśród zadań grupy Orbis znajduje się usprawnianie działań na każdym z etapów funkcjonowania hotelu. Wieloletnie doświadczenie i obecność na rynku od przeszło 100 lat pozwalają jej na wspieranie zarówno procesów modernizacji i przekształcania hoteli, jak i tworzenia ich od podstaw. Ważną częścią strategii grupy Orbis S.A. są również szeroko zakrojone praktyki z zakresu zarządzania aktywami (ang. asset management) i wyznaczanie trendów w dziedzinie aktywności CSR-owych związanych bezpośrednio z funkcjonowaniem i rozwojem hoteli.
Wszystkie hotelowe marki grupy Orbis funkcjonują jako podmioty należące do francuskiej grupy Accor. W sumie, hotele wśród których znajduje się m.in. ibis, ibis Styles, ibis budget, Mercure i Novotel działają dziś na terenie: Polski, Czech, Litwy, Rumunii, Węgier i Słowacji.
W ręce agencji ATOM powierzyliśmy obsługę graficzną 12 hoteli w Polsce. We współpracy najbardziej cenimy kreatywność, rzetelność, terminowość oraz sprawną komunikację, co pozwala nam wspólnie realizować tak ambitne projekty, jak koncept gastronomiczny NOVO² lounge bar.
Polski Holding Hotelowy to krajowa firma, której głównym zadaniem jest zarządzanie hotelami należącymi do Skarbu Państwa. PHH zrzesza m.in. takie marki hotelowe jak: Renaissance Warsaw Airport Hotel, Moxy czy Golden Tulip Residence, z którymi w ramach działań marketingowych współpracuje firma ATOM Agency.
Hotele PHH są zlokalizowane zarówno w sąsiedztwie najważniejszych polskich portów lotniczych (Hilton Warsaw, Hilton Gdańsk), jak i w ośrodkach wypoczynkowo-rekreacyjnych, takich jak Międzyzdroje (Golden Tulip Residence) czy Jurata (Best Western).
W sumie Polski Holding Hotelowy, będący dziś największą państwową spółką hotelową, nadzoruje kilkadziesiąt obiektów o zróżnicowanym standardzie na terenie całego kraju. W planach PHH znajduje się również wprowadzenie na europejski i polski rynek związanej z siecią hoteli Best Western Hotels & Resorts marki Vīb, pod której szyldem powstaną warszawskie Apartamenty Zgoda. W 2019 roku działania Polskiego Holdingu Hotelowego zostały docenione przez Marriott International, która przyznała mu Partnership Circle Award. Wyróżnienie to jest wręczane najbardziej wartościowym markom współpracującym z Marriott International, które w swoich działaniach skupiają się na pracownikach, tworząc dobrze zarządzaną organizację i zapewniając wyjątkową obsługę klienta.
Kliknij na wybrane logo marki i sprawdź nasze realizacje:Marriott Intercontinental to międzynarodowa grupa hotelowa stworzona w 1927 roku na terenie Stanów Zjednoczonych pod nazwą Hot Shoppes. Początkowo prowadzona przez małżeństwo jako niewielkie przedsiębiorstwo piwowarskie a dziś jest zdecydowanie najprężniej działającą firmą w swojej branży na świecie, obsługując 30 różnych marek hotelowych w 131 krajach. Naszą współpracę z pierwszą z marek należących do grupy zaczynaliśmy w 2014 roku, obecnie realizujemy projekty dla kolejnych marek. Ze wględu na to, że grupa Marriott za swoje osiągnięcia regularnie otrzymuje rozmaite nagrody, w tym również m.in. odznaczenie Best Companies to Work For, dokładamy wszelkich starań by nasze działania i projekty były na równie wysokim poziomie. Z myślą o naszym Kliencie, opracowaliśmy kompleksowe strategie marketingowe, które umożliwiają większą kontrolę nad spójnością wszystkich działań zarówno online, jak i offline.
Hotele należące do grupy Marriott odznaczają się najwyższymi standardami jakości pod tym względem i są podzielone na pięć kategorii:
- Luxury – najbardziej luksusowe hotele
- Premium – dedykowane podróżnikom odwiedzającym nawet najdalsze zakątki świata, a jednocześnie chcącym cieszyć się najwyższym standardem usług;
- Select – nawiązujące wyposażeniem i wystrojem do poczucia domowego komfortu;
- Longer stays – dedykowane gościom, którzy chcieliby spędzić w hotelu więcej czasu niż w przypadku tradycyjnego wyjazdu wypoczynkowe czy biznesowego;
- Collections – odznaczające się przede wszystkim unikatowym wystrojem i rozwiązaniami architektonicznymi połączonymi z komfortem.
Motto grupy nawiązuje m.in. do możliwości odkrywania nowych możliwości oraz pozostawania w kontakcie z całym światem. Dzięki takiemu podejściu Klienta, mamy nieograniczone pola do realizacji różnorodnych pomysłów i niestandardowych form promocji marek należących do grupy.
Hilton Hotels & Resorts to jedna z czołowych marek luksusowych hoteli na świecie i jednocześnie flagowy projekt amerykańskiej spółki Hilton. Sieć została założona w 1919 roku przez Conrada Hiltona, od którego nazwiska wzięła swoją nazwę. Dziś jej hotele znajdują się na terenie 118 krajów na sześciu kontynentach, wspólnie tworząc jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów hotelowych. W 2020 roku magazyn Fortune stworzył listę 100 najlepszych firm, dla których warto pracować, a hotele Hilton znalazły się na jej szczycie. Zestawienie powstało na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wcześniej wśród aktualnych pracowników korporacji.
W centrum działalności sieci Hilton leżą takie wartości, jak:
- gościnność i chęć dostarczania gościom niezapomnianych wrażeń;
- integralność z lokalną społecznością i środowiskiem;
- stanie na czele światowego przemysłu hotelowego;
- praca zespołowa;
- odpowiedzialność i niezależność w podejmowaniu decyzji i działań;
- pozostawanie na bieżąco i reagowanie na stale zmieniające się zapotrzebowanie użytkowników branży hotelowej.
Wszystkie one znajdują odzwierciedlenie w planowanych i realizowanych przez firmę projektach. Na co dzień sieć zrzesza w sumie kilkanaście hotelowych marek, którymi są m.in.:
- Waldorf Astoria;
- DoubleTree by Hilton
- LXR Hotels & Resorts;
- Conrad Hotels & Resorts.
W sumie oferują one gościom ponad 983 tys. pokoi wyposażonych w najwyższym standardzie