Wystartuj z nami
PL

Moxy Katowice Airport

| Polski Holding Hotelowy

Tętniąca życiem, designerska sieć hoteli Moxy to synonim luzu, komfortu, nowoczesności, młodości i rozrywki. Jest to ekonomiczna marka grupy Marriott, która zajęła już 3 kontynenty – Amerykę Północną, Azję oraz Europę. Pierwszy taki hotel w Europie Środkowo-Wschodniej powstał w Katowicach-Pyrzowicach obok Międzynarodowego Portu Lotniczego.

100 komfortowych pokoi i modernistyczna przestrzeń ze śląskim motywem to odpowiedź na oczekiwania współczesnych gości – millennialsów. To oni dyktują turystyczne trendy, dlatego priorytet marki to swoboda stylu życia, pasja, zabawa oraz wypoczynek. Czynna 24/7 barowa wyspa jest towarzyskim centrum rozrywki i daje możliwość zrelaksowania się z drinkiem lub doładowania kawą o każdej porze dnia i nocy. Natomiast zmęczeni poszukiwacze przygód mogą odnaleźć wytchnienie w hotelowym salonie.

Zdjęcia dzięki uprzejmości Polski Holding Hotelowy:

Tło współpracy

Współpracę z Polskim Holdingiem Hotelowym rozpoczęliśmy w 2016 roku. Od tego czasu dbamy o strategię reklamową wszystkich hoteli spółki (10 obiektów, w tym m.in. Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Hampton by Hilton Gdańsk Airport czy też Golden Tulip Międzyzdroje). Każdy z nich potrzebuje odrębnej i unikalnej wizji, dlatego każdorazowo, nasz dedykowany team projektowy przygotowuje indywidualny i dostosowany do targetu hotelu plan komunikacji marketingowej i pełnej strategii online oraz charakter komunikacji marketingowej.

W 2018 roku razem z marketingiem centralnym spółki przystąpiliśmy do zupełnie nowego wyzwania – całego planu marketingowego dla nowej inwestycji spółki - Moxy Katowice Airport. W kooperacji z Klientem przygotowaliśmy nieszablonową i oryginalną koncepcję promocji nowego hotelu. Dużym wyzwaniem była zarówno – lokalizacja obiektu przy lotnisku, jak i sam charakter brandu. Moxy to marka bardzo młodzieżowa i nowoczesna, a w amerykańskim wydaniu – kontrowersyjna. Jednak jej realizacja w Polsce, wymagała odpowiedniego dopasowania do innej grupy docelowej gości.

Efektem tej współpracy była strategia zawierająca ton komunikacji, key messages oraz key visual, a także cały media plan uwzględniający zarówno realizacje online jak i offline, w tym nawet wsparcie w organizacji stanowisk promocyjnych na lotnisku.

Zakres naszych działań

Key Visual

Moxy Katowice Airport, ze względu na charakter marki, wymagał nowatorskiego podejścia w kwestii key visual. Opracowując key visual na polski rynek, musieliśmy wziąć pod uwagę wcześniejszy wizerunek zagranicznych obiektów z rodziny Moxy i odpowiednio go dostosować. Dlatego przełożenie zachodniej koncepcji wiązało się z wywarzonym, ale również wiernym oryginałowi odwzorowaniem efektownego, mocnego i atrakcyjnego przekazu. Do odbiorców trafiliśmy odważnymi i energetycznymi grafikami, a także chwytliwymi hasłami.

Na podstawie opracowanego KV powstał spot reklamowy, a także pełna oprawa graficzna lotniska i materiały reklamowe hotelu.

SPOT REKLAMOWY

Bardzo ważną rolę w media planie pełnił spot reklamowy. Była to główna oś komunikacyjna materiałów przygotowanych na potrzeby dwóch kanałów - Facebook Ads oraz Google AdWords.

Spot przygotowaliśmy zgodnie z ogólną koncepcją marki w dwóch wersjach - 30 i 15 sekund – w zależności od narzędzia reklamowego. Dobrze przemyślany storyboard, oparty na przekazie „EAT, SLEEP, PARTY, REPEAT”, dobór odpowiednich kadrów i energiczna muzyka sprawiły, że każdy, kto go obejrzy, natychmiast chce się znaleźć #atthemoxy.

DZIAŁANIA OFFLINE

| WSPARCIE EVENTÓW

Aktywnie wspieraliśmy Klienta w kontakcie i działaniach podejmowanych na lotnisku. Odpowiadaliśmy za konsultacje z podwykonawcami. Mając pełną świadomość założeń i celów marki doradzaliśmy w kwestiach wizerunkowych, zwracaliśmy uwagę na każdy szczegół i proponowaliśmy rozwiązania spójne z działaniami online.

Byliśmy jedyną agencją odpowiadającą zarówno za działania online jak i offline, która w pełni opiekowała się marką na każdym etapie wprowadzania jej na rynek polski. Pełne zaangażowanie, ścisła współpraca na linii Agencja-Klient i wielotorowość działań pozwoliły na uzyskanie rewelacyjnych efektów, wypełnienia w 100% przewidzianych przez markę celów oraz zdobycia dużego rozgłosu jeszcze przed otwarciem Moxy. Na samym otwarciu bawiliśmy się rewelacyjnie!

Rekomendacje naszego Klienta są dowodem najwyższego zadowolenia, a ich wyrazem jest powierzenie nam realizacji kolejnych strategii marketingowych dla nowopowstałych hoteli – Holiday Inn Express Rzeszów Airport oraz Moxy Poznań Airport.

MISJA ROZPOCZNIE SIĘ ZA 3..2..1…

Zdjęcia dzięki uprzejmości Polski Holding Hotelowy:

Małgorzata Broniarek Dyrektor ds. Marketingu, Polski Holding Hotelowy
Hotel Moxy Katowice (Marriott International) to pierwszy hotel tej marki w Polsce. Stąd też pracowaliśmy z ATOM z jednej strony nad narzędziami wspierającymi sprzedaż hotelu ale również budującymi wizerunek bądź co bądź – nowej marki. Zespół agencji bardzo dobrze poradził sobie z interpretacją charakteru Moxy w kontekście polskiego odbiorcy a także nieoczywistej lokalizacji – przy lotnisku.
Ewelina Karpińska Kierownik ds. Marketingu, Polski Holding Hotelowy
Wyzwaniem przy tym projekcie było pokazanie hotelu na długo zanim nabrał on ostatecznego kształtu. Cała ekipa Atomu robiła wszystko, by wyczuć jaki klimat chcemy stworzyć w tym miejscu, jakie osoby chcemy do niego przyciągnąć. Razem tworzyliśmy jego wizerunek jeszcze przed otwarciem. Patrząc z perspektywy kilku miesięcy funkcjonowania hotelu uważam, że z dużym sukcesem udało nam się wspólnie sprostać temu zadaniu, jakim było stworzenie rozpoznawalności marki Moxy na polskim rynku hotelarskim.

Zapoznaj się z ofertą content marketingu
w ATOM Agency

Content marketing Wyślij zapytanie
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.