Sprawdź, która historia BARDZIEJ
przypadła Ci do gustu.
Współpraca pełna dobrego smaku
Dla sieci hoteli Sheraton, a także The Westin Warsaw, Bristol Warsaw oraz Marriott Warsaw w Polsce od 2014 współtworzymy kampanie promocyjne eventów gastronomicznych. Zadanie ATOM Agency polega na opracowywaniu strategii mediowej wraz z key messages każdej akcji, a także stworzeniu kompleksowej oprawy graficznej: od key visuala po animacje promocyjne.
Promowane eventy dotyczą specjalnej oferty stekowej oraz święta burgerów i są organizowane przez hotele we współpracy z różnorodnymi markami alkoholowymi (m.in. Jack Daniels, Wine Direct, etc.).
Wieloletnie doświadczenie dedykowanych teamów projektowych ATOM Agency w branży hotelarskiej i FMCG sprawia, że efekty naszej współpracy są naprawdę smakowite. Zobaczcie rezultaty jednej z akcji „Steak by Steak”.
Spójność w smakowitej różnorodności
Podczas tworzenia kreacji wyjściowej dla projektów z cyklu „Steak by Steak”, kierowaliśmy się wysokim poczuciem estetyki i nawiązaniami do nieśmiertelnej klasyki. To właśnie te wartości uznaliśmy za niezbędne w prezentacji szlachetnych gatunków mięsa i trunków. W ten sposób, powstały projekty pełne dobrego smaku i niewymuszonej elegancji.
W ramach prac nad projektami BTL, stworzyliśmy m.in. placementy, inserty, menu i vouchery, a także plakaty promocyjne w kilku różnych formatach.
Poza tym, powstały także liczne kreacje animacji dedykowane wyświetlaniu na monitorach hotelowych i możliwe do wykorzystania w reklamach Facebook Ads.
Doskonałe do ostatniego kęsa
Finalnym efektem naszej kampanii była doskonale wykreowana, spójna linia graficzna promowanego eventu. Osiągnięte KPI reklamowe zapewniły organizatorom wydarzenia wysokie zainteresowanie ze strony potencjalnych uczestników. Bezpośrednio po zakończeniu eventu, pojawiło się wiele recenzji i relacji, a także pozytywnych opinii o całej akcji w różnorodnych mediach.