Kapica to polski producent stolarki PVC oraz okiennych konstrukcji aluminiowych. Firma istnieje na rynku od 1928 roku i nieustannie kontynuuje rodzinną tradycję, rozbudowując park maszynowy, zatrudniając nowych pracowników i poszerzając swoją ofertę. Rodzinna marka z ponad 90-letnią historią wymaga wyjątkowego podejścia ze strony współpracującej z nią agencji. Dlatego nasze działania muszą umiejętnie łączyć efektywność optymalizacyjną z umocnieniem budowanej przez dziesięciolecia renomy w branży.
Strategia promocyjna dla firmy Kapica zakładała wzrost widoczności domeny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dostarczyliśmy klientowi rekomendacje optymalizacyjne, które dotyczyły zarówno sekcji ofertowej, jak i budowy bloga firmowego. Umożliwiło to wykorzystanie pełnego potencjału słów kluczowych związanych z ofertą firmy.
Bardzo ważnym elementem współpracy z marką okazał się również bieżący konsulting optymalizacyjny. Pozwala on sukcesywnie rozbudowywać serwis o nowe podstrony, nakierowane na dodatkowe zapytania związane z ofertą producenta.
Widoczność TOP3
Widoczność TOP10
widoczność ogólna
domeny
udział sekcji blogowej
w ruchu organicznym