Tło współpracy
Dotpay, jako marka ciesząca się na rynku e-płatności rozpoznawalnością i posiadająca ogromne doświadczenie w tej branży, jest świadoma tego, jak ważne jest nieustanne rozwijanie i zwiększanie jej widoczności w Internecie oraz tego, jak istotnym aspektem tych działań jest perfekcyjnie dobrana strategia.
Dotpay zdecydował się na współpracę z zespołem Atom Agency po wnikliwej analizie przedstawionej strategii online i po uzyskaniu szczegółowych odpowiedzi na pytania dotyczące działań, jakie podejmie agencja, by mierzyć się z wyzwaniem sprostania tak wymogom rynku, jak i prześcignięciem konkurencji na bardzo trudnym (wizerunkowo i merytorycznie) rynku e-płatności.
Kompleksowa strategia widoczności marki została oparta na trzech filarach: content marketingu, SEO oraz na dotarciu do potencjalnych klientów poprzez social media (biznesowy profil LinkedIn). Kolejne ogniwa, które miały przełożenie na spotęgowanie wymiernych efektów strategii obejmowały uporządkowanie sfery analitycznej marki (po to, by na bieżąco pozyskiwać, analizować i korygować dane w celu optymalizacji prac). Oprócz tego agencja udzieliła klientowi wsparcia konsultacyjnego z zakresu UX wraz z opracowaniem nowego formularza rejestracji przy usługach – touch pointa kluczowego dla zwiększenia konwersji.