JOANNA W NOWEJ SZACIE GRAFICZNEJ
Laboratorium Kosmetyczne Joanna to jedna z największych polskich firm zajmujących się produkcją kosmetyków do pielęgnacji włosów. Farba Naturia Color to jej sztandarowy produkt, który w ofercie przedsiębiorstwa jest od prawie 20 lat.
Z upływem czasu zmieniają się trendy wśród konsumentów, a na rynku pojawia się nowa konkurencja – dlatego Joanna musi trzymać rękę na pulsie. Regularna i zgodna z oczekiwaniami współczesnych konsumentek restylizacja szaty graficznej to klucz do tego, by marka prezentowała się nowocześnie i cieszyła się rosnącym zaufaniem konsumentów.
ATOM Agency, jako agencja z kilkunastoletnim doświadczeniem – zarówno w branży beauty, jak i w projektowaniu graficznym do druku – stworzyła świeży, lekki i nowoczesny projekt opakowania farb Naturia Color. Część elementów pudełka wymagała subtelnych zmian, a część – wyrazistych. Podczas kreacji kierowaliśmy się najnowszymi trendami, nieustannie mając na uwadze oczekiwania Klienta.
CEL I ZAŁOŻENIA BRIEFU
Joanna oczekiwała od agencji kreacji nowego opakowania, które wywoła pozytywne wrażenie u klientek w wieku 25+, a także w nieco młodszym gronie. Marka zaleciła pozostanie przy zielonym kolorze opakowania, jednak była otwarta na propozycje w tej kwestii. Dopuszczono też refreshing dotychczas używanego fontu.
Firmie zależało nie tylko na odświeżeniu wizerunku, ale również na
wyeksponowaniu zmiany
w recepturze farby, jaką było dodanie nowych składników – oleju z konopi i aloesu.
Restylizacja szaty graficznej miała zostać wyraźnie dostrzeżona przez konsumentki. Dlatego
agencja miała także za zadanie wesprzeć firmę w realizacji sesji zdjęciowej i wskazać
rekomendacje koncepcyjne.
Odmłodzenie wizerunku
Uwydatnienie ważnych informacji
Stworzenie nowoczesnego projektu
Wersje projektu
SZATA NA MIARĘ 2022 ROKU
Joanna trzykrotnie przechodziła restylizację szaty graficznej. ATOM Agency
postawiło na
zaprojektowanie nowego logo linii Naturia, czyniąc projekt bardziej czytelnym i widocznym.
Zrezygnowaliśmy z zielonego tła na rzecz białego. Podkreśliliśmy świeżość i nowoczesność
projektu, stosując kilka odcieni żywej zieleni i wzbogacając je żółtymi akcentami.
Symbole oleju z konopi i aloesu zostały estetycznie wyeksponowane, dzięki czemu
przykuwają wzrok, jednocześnie informując klientki o nowych składnikach farby. Wskazaliśmy
również własne rekomendacje dotyczące sesji zdjęciowej – modelki powinny być młode,
naturalne i uśmiechnięte, zwrócone prosto do kamery – en face – z delikatnym makijażem.
Restylizacja opakowań odświeżyła wizerunek marki i podkreśliła ulepszoną recepturę farb. W efekcie
nowe szaty królowej zachwycają świeżością i lekkością, a obok produktów Naturia Color nie sposób
przejść obojętnie.
Ewolucja opakowania
Finalny projekt
Opinia Klienta
Współpraca przy projekcie Naturia color przebiegła bardzo sprawnie i płynnie. Wszystkie uwagi i poprawki robione były na czas. Przyznam że takiej obsługi, szczególnie graficznej dawno nie widzieliśmy. Projekty przygotowane były do druku wzorowo. Pełen profesjonalizm.