Wystartuj z nami

JOANNA W NOWEJ SZACIE GRAFICZNEJ

Laboratorium Kosmetyczne Joanna to jedna z największych polskich firm zajmujących się produkcją kosmetyków do pielęgnacji włosów. Farba Naturia Color to jej sztandarowy produkt, który w ofercie przedsiębiorstwa jest od prawie 20 lat.

Z upływem czasu zmieniają się trendy wśród konsumentów, a na rynku pojawia się nowa konkurencja – dlatego Joanna musi trzymać rękę na pulsie. Regularna i zgodna z oczekiwaniami współczesnych konsumentek restylizacja szaty graficznej to klucz do tego, by marka prezentowała się nowocześnie i cieszyła się rosnącym zaufaniem konsumentów.

ATOM Agency, jako agencja z kilkunastoletnim doświadczeniem – zarówno w branży beauty, jak i w projektowaniu graficznym do druku – stworzyła świeży, lekki i nowoczesny projekt opakowania farb Naturia Color. Część elementów pudełka wymagała subtelnych zmian, a część – wyrazistych. Podczas kreacji kierowaliśmy się najnowszymi trendami, nieustannie mając na uwadze oczekiwania Klienta.

CEL I ZAŁOŻENIA BRIEFU

Joanna oczekiwała od agencji kreacji nowego opakowania, które wywoła pozytywne wrażenie u klientek w wieku 25+, a także w nieco młodszym gronie. Marka zaleciła pozostanie przy zielonym kolorze opakowania, jednak była otwarta na propozycje w tej kwestii. Dopuszczono też refreshing dotychczas używanego fontu.

Firmie zależało nie tylko na odświeżeniu wizerunku, ale również na wyeksponowaniu zmiany w recepturze farby, jaką było dodanie nowych składników – oleju z konopi i aloesu.
Restylizacja szaty graficznej miała zostać wyraźnie dostrzeżona przez konsumentki. Dlatego agencja miała także za zadanie wesprzeć firmę w realizacji sesji zdjęciowej i wskazać rekomendacje koncepcyjne.

Odmłodzenie wizerunku

Uwydatnienie ważnych informacji

Stworzenie nowoczesnego projektu

Wersje projektu

SZATA NA MIARĘ 2022 ROKU

Joanna trzykrotnie przechodziła restylizację szaty graficznej. ATOM Agency postawiło na zaprojektowanie nowego logo linii Naturia, czyniąc projekt bardziej czytelnym i widocznym. Zrezygnowaliśmy z zielonego tła na rzecz białego. Podkreśliliśmy świeżość i nowoczesność projektu, stosując kilka odcieni żywej zieleni i wzbogacając je żółtymi akcentami.

Symbole oleju z konopi i aloesu zostały estetycznie wyeksponowane, dzięki czemu przykuwają wzrok, jednocześnie informując klientki o nowych składnikach farby. Wskazaliśmy również własne rekomendacje dotyczące sesji zdjęciowej – modelki powinny być młode, naturalne i uśmiechnięte, zwrócone prosto do kamery – en face – z delikatnym makijażem.

Restylizacja opakowań odświeżyła wizerunek marki i podkreśliła ulepszoną recepturę farb. W efekcie nowe szaty królowej zachwycają świeżością i lekkością, a obok produktów Naturia Color nie sposób przejść obojętnie.

Ewolucja opakowania

Finalny projekt

Opinia Klienta

Współpraca przy projekcie Naturia color przebiegła bardzo sprawnie i płynnie. Wszystkie uwagi i poprawki robione były na czas. Przyznam że takiej obsługi, szczególnie graficznej dawno nie widzieliśmy. Projekty przygotowane były do druku wzorowo. Pełen profesjonalizm.

Monika Jurczuk
Brand Manager

Możemy zaprojektować opakowania również dla Twoich produktów! Wyślij brief

Wyślij brief