cel i założenia briefu
Firma Polska Woda istnieje na rynku polskim od 2001 roku i butelkuje około
300 000 000 litrów wody rocznie. Połowa trafia do konsumentów znanej marki wody Primavera. Firma
postanowiła odpowiedzieć na potrzeby rynku i rozszerzyć swoje portfolio o produkty premium.
Celem Agencji było zaprojektowanie etykiet prestiżowej odsłony wody Primavera Elite.
Główne założenie briefu stanowiło stworzenie projektu, który w sposób elegancki wyeksponuje
brand i podkreśli charakter premium produktu. Butelka miała się wyróżniać w linii Primavera, a
jednocześnie stanowić przemyślane uzupełnienie aktualnej oferty marki.
Wyeksponowanie
brandu Primavera
Zaakcentowanie
linii Elite
Wkomponowanie motywu
jaskółki – znaku grupy
San Benedetto
Propozycje nowego logo
PRIMAVERA ELITE
– NOWOCZEŚNIE
I ELEGANCKO
W nowoczesnym i eleganckim projekcie etykiety wody premium z linii Primavera Elite
zastosowaliśmy dystyngowany i jednocześnie prosty font, by nazwa Elite przykuwała uwagę
odbiorcy.
Wyeksponowaliśmy najważniejsze elementy etykiety, czyli nazwę linii i marki, a motyw
jaskółki wkomponowaliśmy w nazwę produktu. Dzięki temu stworzyliśmy spójny i estetycznie
wykonany projekt. Dodatkowe elementy graficzne zostały ograniczone do minimum, ponieważ już
sam kształt butelki jest nieszablonowy. We wszystkich wariantach zastosowaliśmy stonowaną
kolorystykę, opartą na odcieniach bieli, szarości, granatu i srebra.
Wybrany projekt
Dodatkowe propozycje nowego logo
PRIMAVERA ELITE
– GEOMETRYCZNE
I MINIMALISTYCZNE
W geometrycznym i minimalistycznym projekcie etykiety wody premium z linii Primavera Elite
skupiliśmy się na czytelnej kompozycji. Jest ona oparta na typografii zawartej w logo
Primavera oraz na nowoczesnym i jednoelementowym kroju.
Nazwa serii jest czytelna i harmonijnie komponuje się z logotypem firmy. Dzięki temu
utrzymaliśmy równowagę w eksponowaniu brandu oraz produktu premium. Projekt jest spójny z
obecnymi etykietami i stanowi przemyślane dopełnienie oferty Klienta. Łącząc srebro i
granat, uzyskaliśmy elegancką kolorystykę. W ten sposób wyraźnie określiliśmy granicę między
linią standard a elite. Produkt wyróżnia się ze względu na wyczucie, dobry gust i smak.
Równowaga i klasyka są pewnym, stabilnym i ponadczasowym połączeniem.