Ponad roczna współpraca z marką The Body Shop pozwoliła nam stworzyć w internetowym wszechświecie wyjątkową galaktykę naturalnego piękna. Dzięki kreatywnej współpracy naszych specjalistów z wymagającym wyjątkowej pielęgnacji Klientem, udało nam się opracować szczegółową strategię działania i stopniowo wprowadzić w życie wszystkie jej założenia. Przeczytaj raport z naszej wspólnej misji i zobacz, jakich pięknych rzeczy możemy dokonać!
The Body Shop to oryginalna, etyczna marka kosmetyczna, której znakiem rozpoznawczym jest bliskość natury i troska o jej dobrostan. Oferta marki obejmuje kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy oraz makijażu, wśród których znaleźć można także artykuły wegetariańskie i wegańskie.
Do najbardziej znanych i rozpoznawanych produktów The Body Shop należą kultowe masła, pachnące żele pod prysznic oraz balsamy. Ich skład wzbogacony jest starannie wyselekcjonowanymi składnikami naturalnymi, pochodzącymi z różnych zakątków świata.
Pracę nad nową internetową galaktyką piękna rozpoczęliśmy od dokładnej analizy sytuacji wyjściowej, obejmującej zarówno wykorzystywane dotychczas schematy, jak i działania podejmowane przez konkurencję. Pozwoliło to na dokładniejsze wyznaczenie celów strategii, wśród których znalazło się m.in. budowanie świadomości marki oraz jej wartości w określonej grupie docelowej. Na dalszym etapie prac przygotowaliśmy propozycje konkretnych działań, głównych idei przyświecających komunikacji oraz zestaw narzędzi, niezbędnych do realizacji zamierzonych celów.
Dla naszego Klienta opracowaliśmy szczegółową listę tematów, kategorii postów oraz działań dodatkowych, takich jak akcje konkursowe, gry czy aplikacje testerskie. Wszystkie pomysły wdrażamy w oparciu o harmonogram oraz budżet określany niezależnie dla każdej z linii produktowych The Body Shop. Każdy z etapów realizacji strategii jest na bieżąco konsultowany z naszym Klientem i monitorowany pod kątem efektywności oraz zgodności z jego długoterminowymi celami.
Dzięki temu udaje nam się z sukcesem wprowadzać w życie kolejne projekty, które tworzone są dynamicznie w odpowiedzi na bieżące potrzeby Klienta oraz zmieniające się trendy social media. Przykładem tego rodzaju działań jest przeprowadzona przez nas akcja promująca otwarcie dwóch nowych salonów The Body Shop. W ramach promocji przeprowadziliśmy internetowe głosowanie – „Bitwę miast” relacjonowaną w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji LIVE APP.
Social media
Kreacja graficzna
Content Marketing
Aplikacje
Facebook ADS
postów na
Facebook’u
Zrealizowanych
konkursów
Oznaczeń profilu
na Facebook’u
Oznaczeń profilu na
Instagramie
Nowych fanów
na FB
Aktywność fanów
na profilu FB
Opublikowanych
przez nas treści
Followersów
Średnio serduszek
pod postem
Średnio komentarzy pod postem