Wystartuj z nami

Pehomania, czyli sztuka równowagi

Projekty konkursowe

Joanna to jedna z najpopularniejszych marek kosmetycznych w Polsce. Przez ponad 40 lat zyskała miano lidera w dziedzinie produktów do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów. Do tej pory kierowała swoje produkty głównie do dojrzałych kobiet. Teraz zamierza trafiać dodatkowo do młodych dziewczyn, szukających produktów pielęgnacyjnych wysokiej jakości, w niewygórowanej cenie.

Kosmetyki z serii PEH zawierają ponad 95% składników pochodzenia naturalnego. Nowa linia produktowa skierowana jest do osób, które od lat praktykują świadomą pielęgnację włosów, oraz do tych, które niedawno zainteresowały się trendem PEH.

cel i założenia briefu

Marce zależało na tym, aby opakowania wpisywały się w najnowsze trendy obowiązujące na rynku produktów kosmetycznych. Nowoczesne projekty etykiet miały trafiać do kobiet zainteresowanych świadomą pielęgnacją włosów w warunkach domowych i zachęcać do zakupu produktów. Kluczowe było też podkreślenie prostego składu i wysokiej jakości w przystępnej cenie. W designie etykiet należało więc uwzględnić stonowany charakter marki i elementy typowe dla międzynarodowych trendów. Ważne było zachowanie idealnej harmonii między klasyczną elegancją i młodzieńczą lekkością.

01

Elegancko

02

Nowocześnie

03

Lekko

KONCEPCJA GRAFICZNA MINIMALISTYCZNA

Pierwsza koncepcja graficzna obejmuje dwa projekty – minimalistyczny i florystyczny. Minimalistyczny to wersja klasyczna, elegancka, skoncentrowana na detalu.

W surowej prostocie projektu uwagę przykuwa nowoczesny font kaligraficzny wykorzystany w nazwie nowej linii kosmetyków. Przełamuje on klasyczną konwencję, utrzymaną w pozostałych miejscach etykiety. Stanowi tym samym kluczowy element projektu i nadaje kreacji unikalny, wyrazisty charakter. Pozostałe zawarte na etykiecie informacje, jak rodzaj produktu i jego skład, podane są z zastosowaniem prostego fontu bezszeryfowego, który dodaje projektowi lekkości i podkreśla naturalny, nieskomplikowany skład produktów.

Koncepcja ma aż siedem wersji różniących się detalami.

KONCEPCJA GRAFICZNA florystyczna I

Drugi projekt stanowi połączenie eleganckiej prostoty z akcentem florystycznym.

Linia obejmuje dwie wersje kolorystyczne. W przypadku pierwszej skupiliśmy się na intensywnych odcieniach granatu i brzoskwiniowego różu, a drugiej – na jasnych odcieniach beżu, złota i zieleni.

Projekt oparty jest na relacji, jaka zachodzi pomiędzy designem etykiety a opakowaniem. Front niczym nie różni się od poprzedniej, minimalistycznej koncepcji. Całość nabiera jednak kolorów, gdy przyjrzymy jej się z bliska. Na bokach etykiety znajduje się piękny, kwiecisty pattern, pełen żywych barw i ciekawych wzorów.

KONCEPCJA GRAFICZNA florystyczna II

Efekt PEH = efekt WOW!

Wszystkie przygotowane przez nas kreacje są uniwersalne i skalowalne do dowolnego formatu z zachowaniem spójności kompozycji. Mogą być też z łatwością transmitowane na kolejne produkty. Obejmują kilka sposobów realizacji etykiet – w tym druk na srebrnej, białej lub przezroczystej folii.

Design jest czytelny, nowoczesny i świetnie komponuje się z opakowaniami kosmetyków. Koncepcje graficzne powstały w odpowiedzi na silny trend florystyczny w branży kosmetycznej oraz rosnącą świadomość konsumentów w kwestii składów produktów. Dążyliśmy do połączenia minimalizmu z odważną kolorystyką i subtelnymi elementami boho, by osiągnąć idealny balans pomiędzy klasyką a młodzieńczą lekkością. Choć projekty znacznie się różnią, w każdym z nich osiągnęliśmy efekt nowoczesnej elegancji, która przywodzi na myśl świeżość, prostotę, ciepło i naturalne piękno.

DODATKOWA KONCEPCJA GRAFICzNA: FLORAL

Drugi projekt stanowi połączenie eleganckiej prostoty z akcentem florystycznym. Linia obejmuje dwie wersje kolorystyczne. W przypadku pierwszej skupiliśmy się na intensywnych odcieniach granatu i brzoskwiniowego różu, a drugiej – na jasnych odcieniach beżu, złota i zieleni. Projekt oparty jest na relacji, jaka zachodzi pomiędzy designem etykiety a opakowaniem. Front niczym nie różni się od poprzedniej, minimalistycznej koncepcji. Całość nabiera jednak kolorów, gdy przyjrzymy jej się z bliska. Na bokach etykiety znajduje się piękny, kwiecisty pattern, pełen żywych barw i ciekawych wzorów.

Możemy stworzyć opakowanie również dla Twojej marki!

Wyślij brief