Wystartuj z nami
SĘK W DOBRYM
CONTENCIE!
Content marketing
VIDARON | FABRYKA FARB I LAKIERÓW ŚNIEŻKA SA

Vidaron to kolejna z wiodących marek powierzonych nam przez Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Oferuje zestawy specjalistycznych produktów do ochrony i dekoracji drewna, m.in lakierobejce, impregnaty, lakier akrylowy, nitro i inne. Ich jakość potwierdzona została wieloma badaniami przeprowadzanymi we własnych laboratoriach. Ponadto produkty zapewniają aż 6-letnią ochronę drewnianym powierzchniom. Filozofia marki oparta jest na szacunku do drewna, dlatego wyroby Vidaron są dla niego w pełni bezpieczne i kompleksowo dbają o to, aby nie straciło swoich walorów.

Tło współpracy

Działania ATOM Agency rozpoczęły się pod koniec 2014 r. Objęły strategię prowadzenia marki w content marketingu, a w jej obrębie nastąpił przede wszystkim wnikliwy Key Word Research i przygotowywanie tematów odpowiadających na potrzeby użytkowników.

Ważnym elementem strategii było wsparcie w zakresie optymalizacji. Wszystkie te działania spowodowały znaczący wzrost ruchu i systematyczne zwiększanie przewagi widoczności marki Vidaron na tle konkurencji. Finalnie pozwoliło to zdeklasować inne marki w branży.

W ciągu 2 lat współpracy Vidaronu z ATOM Agency strona internetowa osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 266%, dzięki czemu marka jeszcze bardziej umocniła swój wizerunek eksperta w zakresie produktów przeznaczonych do pielęgnacji drewna. Przyrost nowych użytkowników osiągnął natomiast prawie 244%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 223%!

Wzrost ruchu organicznego
w obrębie domeny

Priorytetowym wskaźnikiem efektywności kampanii był wzrost ruchu organicznego. Odpowiednia optymalizacja witryny internetowej oraz współpraca przy przygotowaniu treści o charakterze poradnikowo-inspiracyjnym pozwoliły na stałe podnoszenie poziomu ruchu pochodzącego z wyszukiwarki Google. Dzięki tym działaniom, w ciągu 2 lat współpracy ruch organiczny w obrębie domeny Vidaron.pl wzrósł o 266%. Co pozwoliło marce stać się liderem w branży środków do impregnacji i ochrony drewna.

266%

Wzrost ruchu organicznego

Przyrost użytkowników

Wzrost ruchu organicznego bezpośrednio zwiększył liczbę użytkowników odwiedzających witrynę internetową marki Vidaron o 239%. Prowadzone działania w oparciu o przyjętą strategię content marketingową pozwoliły na zwiększenie ilości zarówno nowych użytkowników, którzy odwiedzają stronę marki, jak i powracających.

PRZYROST NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW

Działania powodujące wzrost ruchu organicznego spowodowały wzrost ilości nowych użytkowników, którzy znajdują na stronie wiele konkretnych i użytecznych porad dotyczących pielęgnacji drewna.

PRZYROST UŻYTKOWNIKÓW POWRACAJĄCYCH

Content został przygotowany w taki sposób, by charakteryzował się wysoką jakością i długą żywotnością - tym samym zachęcał do powracania do serwisu. Przełożyło się to na wzrost liczby użytkowników powracających do serwisu i zapewniło wzrost poziomu ich zaangażowania.

244%

Przyrost nowych użytkowników

223%

Przyrost użytkowników powracających

Wzrost widoczności domeny
w organicznych wynikach wyszukiwania

Dzięki zabiegom optymalizacyjnym i realizacji strategii content marketingowej, udało się znacznie zwiększyć widoczność domeny Vidaron.pl w organicznych wynikach wyszukiwarki Google i ilość fraz w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.

Obecnie witryna posiada 689 słów kluczowych w TOP3 – co daje wzrost na poziomie 244% i 1471 słów w TOP10 – wzrost ok. 195%.

WZROST WIDOCZNOŚCI W TOP3 WYNIKÓW WYSZUKIWANIA
01.2016
06.2016
01.2017
06.2017
Obecnie
0
200
400
600
800
Vidaron Konkurent 1 Konkurent 2 Konkurent 3
WZROST WIDOCZNOŚCI W TOP10 WYNIKÓW WYSZUKIWANIA
01.2016
06.2016
01.2017
06.2017
Obecnie
0
500
1000
1500
Vidaron Konkurent 1 Konkurent 2 Konkurent 3
689

Słów kluczowych w TOP3

1471

Słów kluczowych w TOP10

5653

Słów kluczowych w TOP50

Wzrost widoczności domeny na tle konkurencji

Efekty przygotowanej przez ATOM Agency strategii widać również na tle domen, które są bezpośrednimi konkurentami marki Vidaron. Realizacja długoterminowej strategii content marketingowej zagwarantowała jej, najwyższy poziom widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

O skuteczności zastosowanych działań świadczy również to, że w chwili rozpoczęcia wdrażania strategii, witryna marki Vidaron charakteryzowała się najmniejszą widocznością.

01.2016
06.2016
01.2017
06.2017
Obecnie
0
2500
5000
7500
10000
12500
Vidaron Konkurent 1 Konkurent 2 Konkurent 3
Piotr Drogoń Specjalista ds. Marketingu

Profesjonalizm, zaangażowanie, skuteczność – tymi słowami możemy określić ATOM Agency. Prowadzona kampania przekłada się na realne zwiększenie liczby Klientów na stronie www a także na poprawę wskaźników jakościowych, takich jak głębokość wizyty, czas przebywania na stronie oraz na konwersje. W trakcie trwania współpracy pracownicy Agencji są zawsze do dyspozycji i chętnie służą pomocą oraz konsultacjami - nawet w przypadku innych działań marketingowych nie związanych z umową.

Zapoznaj się z ofertą content marketingu
w ATOM Agency

Content marketing Wyślij zapytanie