Magnat Farby wiodąca marka Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA. Produkty Magnat to wysokiej jakości farby – ceramiczne, lateksowe, emulsyjne do ścian i sufitów, struktury dekoracyjne, tj. trawertyn, stiuk wenecki, marmur klasyczny, grunt lateksowy, a także narzędzia do malowania. Produkty adresowane są do osób ceniących stylowe, niebanalne wnętrza i poszukujących niecodziennych rozwiązań aranżacyjnych.
Magnat Farby to pierwsza z marek powierzona ATOM Agency, a współpraca w zakresie budowania jej znaczącej widoczności i pozycji w Internecie sięga roku 2011. ATOM Agency w partnerstwie z Klientem konsekwentnie i stabilnie poszerza obecność marki w sieci, bardzo szybko osiągając, a następnie utrzymując pozycję lidera w swojej branży.
Kampania content marketingowa zakładała wzrost ruchu przez rozwijanie treści o charakterze poradnikowo-inspiracyjnym, publikowanych w obrębie witryny marki Magnat, a także optymalizację wcześniej zamieszczonych artykułów. Opracowana przez ATOM Agency strategia pozwoliła na zwiększenie wizyt z wyszukiwarki Google o 145%.
Wzrost ruchu
organicznego
Witryna marki Magnat sukcesywnie zwiększała swój poziom widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania przez cały czas trwania kampanii. Bardzo ważnym zagadnieniem z punktu widzenia zwiększania ruchu na domenie było uzyskiwanie jak najwyższych pozycji na poszczególne grupy słów kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania.
Słów kluczowych
w TOP3
Słów kluczowych
w TOP10
Słów kluczowych
w TOP50
Prowadzenie kampanii content marketingowej i działań promocyjnych nakierowanych na sekcję poradnikowo-inspiracyjną, pozwoliło na skuteczne zwiększanie widoczności domeny na nowe grupy słów kluczowych, pochodzących z branży wnętrzarskiej oraz budowlano-wykończeniowej.
Wzrost widoczności
domeny w TOP10
Wzrost widoczności
ogólnej domeny
Angażujące, unikalne i oryginalne treści zwiększyły skutecznie poziom zaangażowania w obrębie witryny. Liczba użytkowników nowych wzrosła o 131%, a powracających o 183%.
Wzrost nowych
użytkowników
Wzrost użytkowników
powracających
W trakcie trwania kampanii kanał ruchu organicznego był głównym źródłem pozyskiwania wizyt w stosunku do innych kanałów ruchu. Jego udział wyniósł 67%. Natomiast 33% stanowiły pozostałe, w tym kampanie linków płatnych w wyszukiwarce Google oraz media społecznościowe. Co istotne, ruch organiczny pochodził głównie z sekcji poradnikowej - wyniósł aż 48%. Świadczy to o tym, że tematy poradników zostały odpowiednio dobrane, a artykuły były merytoryczne i interesujące dla odbiorców.