Wystartuj z nami

Gasimy
pragnienie
z klasą

cel i założenia briefu

Firma Polska Woda istnieje na rynku polskim od 2001 roku i butelkuje około 300 000 000 litrów wody rocznie. Połowa trafia do konsumentów znanej marki wody Primavera. Firma postanowiła odpowiedzieć na potrzeby rynku i rozszerzyć swoje portfolio o produkty premium. Celem Agencji było zaprojektowanie etykiet prestiżowej odsłony wody Primavera Elite.

Główne założenie briefu stanowiło stworzenie projektu, który w sposób elegancki wyeksponuje brand i podkreśli charakter premium produktu. Butelka miała się wyróżniać w linii Primavera, a jednocześnie stanowić przemyślane uzupełnienie aktualnej oferty marki.

01

Wyeksponowanie
brandu Primavera

02

Zaakcentowanie
linii Elite

03

Wkomponowanie motywu
jaskółki – znaku grupy
San Benedetto

PRIMAVERA ELITE
– NOWOCZEŚNIE
I ELEGANCKO

W nowoczesnym i eleganckim projekcie etykiety wody premium z linii Primavera Elite zastosowaliśmy dystyngowany i jednocześnie prosty font, by nazwa Elite przykuwała uwagę odbiorcy.

Wyeksponowaliśmy najważniejsze elementy etykiety, czyli nazwę linii i marki, a motyw jaskółki wkomponowaliśmy w nazwę produktu. Dzięki temu stworzyliśmy spójny i estetycznie wykonany projekt. Dodatkowe elementy graficzne zostały ograniczone do minimum, ponieważ już sam kształt butelki jest nieszablonowy. We wszystkich wariantach zastosowaliśmy stonowaną kolorystykę, opartą na odcieniach bieli, szarości, granatu i srebra.

Wybrany projekt

PRIMAVERA ELITE
– GEOMETRYCZNE
I MINIMALISTYCZNE

W geometrycznym i minimalistycznym projekcie etykiety wody premium z linii Primavera Elite skupiliśmy się na czytelnej kompozycji. Jest ona oparta na typografii zawartej w logo Primavera oraz na nowoczesnym i jednoelementowym kroju.

Nazwa serii jest czytelna i harmonijnie komponuje się z logotypem firmy. Dzięki temu utrzymaliśmy równowagę w eksponowaniu brandu oraz produktu premium. Projekt jest spójny z obecnymi etykietami i stanowi przemyślane dopełnienie oferty Klienta. Łącząc srebro i granat, uzyskaliśmy elegancką kolorystykę. W ten sposób wyraźnie określiliśmy granicę między linią standard a elite. Produkt wyróżnia się ze względu na wyczucie, dobry gust i smak. Równowaga i klasyka są pewnym, stabilnym i ponadczasowym połączeniem.

Możemy stworzyć opakowanie również dla Twojej marki!

Wyślij brief