Wystartuj z nami

Pollena Ewa

| polskie kosmetyki do twarzy, ciała i włosów

Firma POLLENA-EWA SA już od 100 lat pielęgnuje bogatą tradycję produkcji kosmetyków. Wszystko zaczęło się w 1919 roku w Łodzi od produkcji mydła i wody kolońskiej. Z biegiem lat, firma zaczęła wprowadzać coraz odważniejsze pomysły, dzięki czemu stała się rodzimym pionierem na polskim rynku kosmetycznym. Dziś POLLENA-EWA SA może się poszczycić nie tylko wieloletnim doświadczeniem, ale przede wszystkim produktami o wysokiej jakości i skuteczności działania.
Ponadto firma w ramach Konsorcjum Plantarum realizuje projekt, w którym współpracuje nad przygotowaniem strategii wykorzystania polskich surowców roślinnych w preparatach kosmetycznych. Ekstrakty pozyskane w ramach badań zostaną wykorzystane w nowych recepturach kremów, balsamów, czy żelów pod prysznic. Efektem takiego działania jest nie tylko produkcja naturalnych i bezpiecznych produktów, ale także zwiększona rozpoznawalność marki na polskim rynku dermokosmetyków.

TŁO WSPÓŁPRACY

Marzec 2018 to początek współpracy między POLLENA-EWA SA, a ATOM Agency. Podjęliśmy się zaplanowania kompleksowej obsługi marki i wypozycjonowania jej na lidera branży kosmetycznej w Polsce. W związku z tym, rozpoczęliśmy kompleksowe działania marketingowe, mające na celu zbudowanie świadomości marki w Internecie.

Kluczowe dla podniesienia popularności marki w Google było skrupulatne i wieloetapowe zaplanowanie strategii content marketingu. Tworząc sekcję blogową skupiliśmy się nie na opowiadaniu o produktach, lecz na rozwiązywaniu problemów potencjalnych konsumentów. Tworzymy dla POLLENA-EWA ciekawe i wartościowe treści, które odpowiadają na nurtujące internautów pytania związane z branżą.
Social media to kolejna galaktyka, w której podejmujemy się szerokich i efektywnych działań dla promocji marki. Prowadzimy kampanie promocyjne, konkursowe oraz produktowe. Zainicjowaliśmy współpracę z wieloma polskimi blogerami oraz influencerami. Dzięki czemu produkty POLLENA-EWA pojawiają się na różnych profilach i witrynach internetowych.

Zajęliśmy się również tworzeniem kreacji reklamowych i przygotowaliśmy pełną strategię Facebook Ads i Google Adwords.

KOSMETYCZNY CONTENT MARKETING

Najważniejszym zadaniem było zwiększenie widoczności marki w sieci, dlatego nasze działania rozpoczęliśmy od szczegółowego audytu optymalizacyjnego witryny internetowej. Następnie, szczegółowo zaplanowaliśmy wygląd, strukturę i funkcjonalności nowego modułu w serwisie – sekcji blogowej, gdzie rozpoczęliśmy działania związane ze strategią content marketingową.

BLOG MARKI POLLENA EWA

A WZROST RUCHU ORGANICZNEGO Z WYSZUKIWARKI

Przygotowując sekcję contentową w obrębie witryny internetowej zadbaliśmy przede wszystkim o najwyższy stopień jej optymalizacji. Nowe treści są przystępne dla robotów wyszukiwarki i w szybki sposób przez nie indeksowane. Artykuły opracowane zostały w taki sposób, by realnie odpowiadały na potrzeby i problemy użytkowników, co znajduje odzwierciedlenie w konkretnych zapytaniach do wyszukiwarki. Sekcja blogowa skutecznie zwiększała swoją widoczność na poszczególne grupy słów kluczowych, a finalnie - podnosiła poziom ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. W czasie prowadzenia działań promocyjnych udział sekcji blogowej w całkowitym ruchu organicznym regularnie zwiększał się.

478%

Wzrost ruchu
organicznego

Social media

Strategię realizowaną w social media podzieliliśmy na 4 bloki tematyczne postów: historyczny, produktowy, angażujący i lifestylowy. Połączenie ciekawej treści i angażującej grafiki było bodźcem do rozbudzenia aktywności wśród użytkowników. Zyskaliśmy ponad 2100 nowych fanów, a zasięg postów wyniósł ponad 4 mln. Udało nam się to dzięki kompleksowej strategii zarzadzania marką w social media.

2100

nowych fanów

0

zasięg reklam

REKLAMA FACEBOOK ADS
i GOOGLE ADWORDS

Kluczową kwestią w kampaniach reklamowych Google i Facebooka było precyzyjne określenie grupy docelowej. Potencjał określonego przez nas targetu wyniósł 4,4 mln unikalnych użytkowników na Facebooku. Dzięki temu mogliśmy zwiększyć liczbę polubień i nowych fanów marki, poszerzyć świadomość marki oraz podnieść ruch na stronie internetowej.

WSPÓŁPRACA Z INFUENCERAMI i BLOGERAMI

Nawiązując współpracę z influencerami i blogerami naszym celem było pozyskanie lojalnej grupy fanów, w oparciu o wspólne zainteresowania, potrzeby, problemy, poczucie estetyki i lifestyle. Po zarekomendowaniu określonych autorytetów z branży beauty zyskaliśmy akceptację i rozpoczęliśmy działania. Półroczna współpraca z jedną blogerką zaowocowała liczbą 500 nowych fanów, a zdjęcia na jej profilu z produktami POLLENA-EWA otrzymały łącznie 2173 polubienia.

500

nowych fanów przy
współpracy
z jedną blogerką

2173%

polubienia postów
1 blogerki dotyczących
POLLENA-EWA

Katarzyna Moskal Specjalista ds. Marketingu Pollena Ewa
Nasza współpraca z A.T.O.M. Agency trwa od marca 2018. W tym czasie zleciliśmy szereg działań z zakresu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz związanych z promowaniem naszego wizerunku w sieci. Otrzymaliśmy cenną wiedzę w ramach doradztwa. Agencja realizuje każde powierzone zadanie w sposób profesjonalny, sprawny i terminowy.

Zapoznaj się z ofertą content marketingu
w ATOM Agency

Content marketing Wyślij zapytanie