The Body Shop to marka kosmetyczna, znana z wysokiej jakości, naturalnych produktów oraz etycznego podejścia do biznesu. W ofercie marki można znaleźć kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, włosów, twarzy i makijażu, a także produkty wegetariańskie i wegańskie. The Body Shop stawia na unikatowe i starannie wyselekcjonowane składniki z najodleglejszych zakątków świata.
Pod naszą opiekę oddano profile marki w social mediach. Wspólnie zmodyfikowaliśmy strategię komunikacji na Facebooku i Instagramie. Nasze działania obejmują także czeski profil marki na Facebooku. Stawiamy na zróżnicowane treści i formaty – grafiki, gify, video oraz karuzele. Skutecznie zwiększamy liczbę użytkowników oraz pobudzamy ich zaangażowanie. W prowadzonej przez nas komunikacji kładziemy nacisk na budowanie świadomości marki, poszerzanie grona klientów oraz interakcje z fanami.
Działania na profilu marki wspierane są kampanią reklamową Facebook Ads. Główne cele kampanii to pozyskanie większej ilości użytkowników, wzrost zasięgu postów oraz konwersja na kliknięcia czy wizyty w sklepach.
To dopiero początek naszej współpracy. Jeśli jesteście ciekawi nowych pomysłów i projektów, odwiedzajcie często naszą stronę i śledźcie uważnie profil na Facebooku. Będziemy się chwalić!