Sprawdź, która historia BARDZIEJ
przypadła Ci do gustu.
Tradycyjny smak współpracy
Tętniące życiem restauracje hoteli Sheraton, we współpracy z marką Jack Daniel’s co roku organizują przepyszne święto pod szyldem Jack & Burger. Za każdym razem, to właśnie ATOM Agency ma przyjemność opracowywać kompleksową i spójną szatę graficzną wszystkich materiałów wykorzystywanych w czasie akcji promocyjnej tego wydarzenia. W naszych działaniach dbamy również o to, aby zaplanować i przeprowadzić kampanie reklamowe w kanałach social media. Zobaczcie, co zaserwowaliśmy dla jednej z edycji!
Kampania dobrze… wysmażona!
Głównym zadaniem, przed jakim firma ATOM Agency stanęła podczas realizacji materiałów promocyjnych wydarzenia Jack & Burger, było stworzenie key visual. Miał on bowiem pozostawać w zgodzie nie tylko ze standardami marki hotelowej, ale również z wytycznymi partnera tytularnego akcji – whisky Jack Daniel‘s.
Przygotowywana przez nas kreacja zakładała możliwie jak najlepsze graficzne ujęcie soczystości i kompozycji unikalnych składników wchodzących w skład każdego z bohaterów akcji – burgerów. Elementy te należało również połączyć z unikalnym smakiem alkoholu, a wszystko razem miało znaleźć się w otoczeniu zachęcającym konsumentów do sparowania ze sobą wspomnianych produktów. Spójrzcie poniżej i powiedzcie szczerze – zamówilibyście?
Doskonała kompozycja składników
Idealnym uzupełnieniem materiałów niezbędnych do przeprowadzenia akcji promocyjnej, były krótkie animacje wyświetlane na nośnikach w części restauracyjnej i części hotelowej, a także w kanałach social media.
Obok gifów i karuzel, stanowiły one jeden z głównych formatów stosowanych w czasie emisji reklamowej. Kampanie prowadzone na terenie Warszawy, Poznania, Krakowa i Sopotu (lokalizacje hoteli Sheraton w Polsce) stargetowane zostały w taki sposób, aby pozyskać uczestników nie tylko na czas eventu Jack & Burger, ale aby osoby te zostały stałymi gości, zainteresowanymi ofertą restauracji hoteli Sheraton również w późniejszym czasie.