Wystartuj z nami
Strategia
na piękno
The Body shop | Strategia obecności marki
w Internecie

Ponad roczna współpraca z marką The Body Shop pozwoliła nam stworzyć w internetowym wszechświecie wyjątkową galaktykę naturalnego piękna. Dzięki kreatywnej współpracy naszych specjalistów z wymagającym wyjątkowej pielęgnacji Klientem, udało nam się opracować szczegółową strategię działania i stopniowo wprowadzić w życie wszystkie jej założenia. Przeczytaj raport z naszej wspólnej misji i zobacz, jakich pięknych rzeczy możemy dokonać!

The body shop

The Body Shop to oryginalna, etyczna marka kosmetyczna, której znakiem rozpoznawczym jest bliskość natury i troska o jej dobrostan. Oferta marki obejmuje kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy oraz makijażu, wśród których znaleźć można także artykuły wegetariańskie i wegańskie.

Do najbardziej znanych i rozpoznawanych produktów The Body Shop należą kultowe masła, pachnące żele pod prysznic oraz balsamy. Ich skład wzbogacony jest starannie wyselekcjonowanymi składnikami naturalnymi, pochodzącymi z różnych zakątków świata.

Strategia obecności w mediach społecznościowych

Pracę nad nową internetową galaktyką piękna rozpoczęliśmy od dokładnej analizy sytuacji wyjściowej, obejmującej zarówno wykorzystywane dotychczas schematy, jak i działania podejmowane przez konkurencję. Pozwoliło to na dokładniejsze wyznaczenie celów strategii, wśród których znalazło się m.in. budowanie świadomości marki oraz jej wartości w określonej grupie docelowej. Na dalszym etapie prac przygotowaliśmy propozycje konkretnych działań, głównych idei przyświecających komunikacji oraz zestaw narzędzi, niezbędnych do realizacji zamierzonych celów.

Kreatywne rozwiązania
i stała współpraca z Klientem

Dla naszego Klienta opracowaliśmy szczegółową listę tematów, kategorii postów oraz działań dodatkowych, takich jak akcje konkursowe, gry czy aplikacje testerskie. Wszystkie pomysły wdrażamy w oparciu o harmonogram oraz budżet określany niezależnie dla każdej z linii produktowych The Body Shop. Każdy z etapów realizacji strategii jest na bieżąco konsultowany z naszym Klientem i monitorowany pod kątem efektywności oraz zgodności z jego długoterminowymi celami.

Dzięki temu udaje nam się z sukcesem wprowadzać w życie kolejne projekty, które tworzone są dynamicznie w odpowiedzi na bieżące potrzeby Klienta oraz zmieniające się trendy social media. Przykładem tego rodzaju działań jest przeprowadzona przez nas akcja promująca otwarcie dwóch nowych salonów The Body Shop. W ramach promocji przeprowadziliśmy internetowe głosowanie – „Bitwę miast” relacjonowaną w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji LIVE APP.

ZAKRES NASZYCH DZIAŁAŃ dla marki TBS

Social media

Kreacja graficzna

Content Marketing

Aplikacje

Facebook ADS

Projekty w liczbach
600+

postów na
Facebook’u

14

Zrealizowanych
konkursów

55+

Oznaczeń profilu
na Facebook’u

840+

Oznaczeń profilu na
Instagramie

Użyte formaty
postów
Statyczne
Statyczne
Statyczne
Gify
Gify
Gify
Karuzela
Karuzela
Karuzela
Statyczne
Statyczne
Statyczne
Gify
Gify
Gify
Statyczne
Statyczne
Statyczne
Projekty w liczbach
Facebook
+2000

Nowych fanów
na FB

23198+

Aktywność fanów
na profilu FB

500+

Opublikowanych
przez nas treści

Instagram
+6000

Followersów

+800

Średnio serduszek
pod postem

+40

Średnio komentarzy pod postem

Zapoznaj się z ofertą content marketingu
w ATOM Agency

Content marketing Wyślij zapytanie