Wieloletnia współpraca z Primaverą – wodą źródlaną, której producentem jest Polska Woda Sp. z.o.o - zaowocowała wypracowaniem całkowicie nowej strategii komunikacji marki w social mediach. Primavera stałą się nowocześniejsza, bardziej pewna siebie, czasami nawet zadziorna. Przede wszystkim jednak, oferowany przez markę produkt, został głównym bohaterem profilu. Wszystko po to, by jak najbardziej angażować nową grupę docelową marki, czyli osoby w wieku 18-34 lata.
Nowa strategia komunikacji oraz nowa grupa docelowa równie dobrze odnalazły się na Instagramie. Ten drugi kanał stał się uzupełnieniem prowadzonego wcześniej profilu na Facebooku. Treści publikowane na Instagramie są całkowicie unikatowe i stanowią dodatkową rozrywkę dla obecnych i nowych Fanów marki. Ważnym elementem komunikacji na Instagramie są prawdziwe zdjęcia z produktem, które jeszcze lepiej aktywizują społeczność.
Nowa strategia Social Media włączyła do głównych działań marki w social media również FacebookAds. Głównymi celami kampanii jest promowanie publikowanych treści wśród potencjalnych Fanów marki oraz pozyskiwanie nowych użytkowników na fanpage. Wykorzystując możliwości narzędzia reklamowego Facebooka promujemy również treści na dedykowanym kanale marki na Instagramie.
nowych Fanów
fanów dziennie
zaangażowanych użytkowników