Jednym z sukcesów strategii opracowanej dla naszego Klienta była październikowa akcja „Cukierek albo psikus”. Przez cały miesiąc publikowaliśmy cykl angażujących postów, nawiązujących do zbliżającej się zabawy Halloweenowej. Zadaniem fanów było wskazanie niepasujących elementów grafiki. Zabawa cieszyła się dużym zainteresowaniem i popularnością, o czym świadczy wysoka liczba wyświetleń oraz pozostawianych przez fanów komentarzy.
Wiedząc, że atrakcyjne formy graficzne pozwalają na uzyskiwanie jeszcze bardziej satysfakcjonujących zasięgów i są chętnie wyświetlane przez internautów, w komunikacji promującej nową linię marki wykorzystaliśmy krótkie animacje (gify). Skorzystaliśmy też z dodatkowej funkcji karuzeli, która umożliwiła nam ich promocję w atrakcyjnym formacie reklamowym.
Dodatkowo dla naszego Klienta przygotowaliśmy przyciągające wzrok, animowane cover photo.