W ramach promocji otwarcia dwóch nowych salonów The Body Shop we Wrocławiu i Krakowie, oprócz wydarzeń na profilu facebookowym marki, przeprowadziliśmy internetowe głosowanie, relacjonowane w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji LIVE APP. W momencie rozpoczęcia transmisji wszyscy fani The Body Shop otrzymali specjalne powiadomienie, zachęcające do wyświetlenia relacji. Celem akcji było poinformowanie użytkowników o otwarciu nowych salonów oraz zwiększenie ich zaangażowanie na profilu marki. Grafika promocyjna podzielona została na dwie części – Kraków i Wrocław. Aplikacja zliczała reakcje fanów z rywalizujących miast, wyświetlając na bieżąco ich liczbę.
Technologiczne nowości, pojawiające się w mediach społecznościowych, przyciągają zaciekawionych użytkowników i kreują pozytywny wizerunek marki, świadomie korzystającej z dostępnych możliwości marketingowych. Jak wynika z naszych doświadczeń, tego rodzaju rozwiązania, generują wysoką liczbę wyświetleń oraz komentarzy, dlatego często rekomendujemy je jako element opracowywanych przez nas strategii.
reakcji
widzów w jednej minucie