Wystartuj z nami
Widok aplikacji testerskiej The Body Shop
Baner aplikacji testerskiej The Body Shop
Aplikacje testerskie dla TBS Polska i Czechy
KLIENT: The Body Shop
 

Jedną z podstaw filozofii The Body Shop jest troska o potrzeby wymagających klientów. Wiedząc, jak ważny jest ich głos dla rozwoju marki, zaproponowaliśmy wprowadzenie aplikacji testerskiej, która stanowi doskonałe uzupełnienie wspólnie wypracowanej strategii.

Uruchomienie aplikacji związane jest z ograniczoną czasowo akcją, w której uczestnicy mają szansę stać się testerami nowości The Body Shop. Pierwszy etap polega na wypełnieniu ankiety oraz udzieleniu odpowiedzi na zadanie konkursowe. Spośród najbardziej kreatywnych zgłoszeń wybierane są testerki, których zadaniem jest wypróbowanie i opisanie nowych produktów. Kolejnym etapem jest głosowanie internautów na recenzje zamieszczone w aplikacji. Na autorki najwyżej ocenianych opinii czekają atrakcyjne nagrody.

Do tej pory zrealizowaliśmy dwie akcje testerskie dotyczące dwóch nowości The Body Shop. Podczas pierwszej z nich, chęć przetestowania oczyszczającej maski Matcha zgłosiło ponad 320 użytkowników. W kolejnej, związanej z wprowadzeniem przez markę linii jogurtów do ciała Body Yogurts, uzyskaliśmy niemal 1000 zgłoszeń!

Obie aplikacje zostały przygotowane przez ATOMowych specjalistów IT. Dla każdej z nich stworzyliśmy oryginalne kreacje graficzne, dopasowane do tematyki akcji. Tego rodzaju narzędzia przyciągają i angażują odbiorców marki, a jednocześnie pozwalają jej zdobywać cenne informacje zwrotne na temat nowo wprowadzanych produktów.

 

190 tyś+

zasięg

700+

liczba interakcji