Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Rezerwacyjne Boom, czyli strategia reklamowa dla Best Western Hotel Jurata

Jak przekuć odwiedziny strony internetowej w realne, bezpośrednie odwiedziny hotelu i podnieść liczbę rezerwacji o 122%? To zadanie wymagało od nas kompleksowego podejścia i gruntownej analizy grupy docelowej. Nowa strategia reklamowa dla BWHJ miała przynieść wzrost zainteresowania obiektem. Postanowiliśmy połączyć reklamy w wyszukiwarce z kampaniami display. Kluczem do sukcesu było targetowanie – w tym znajomość sezonowych wzorców konwersji. Efekt naszych działań to nie tylko realizacja KPI, ale też wielu dodatkowych korzyści dla marki.

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.