Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Canpack - obiekt dobrze zidentyfikowany

Nowa identyfikacja wizualna Canpack w obszarze CSR wymagała podkreślenia pozycji firmy jako lidera na światowym rynku opakowań. Istotne było też wskazanie na ekologiczny charakter podejmowanych przez firmę działań. Stworzyliśmy bogate w przekaz logo oraz księgę znaku, definiującą zarówno technikalia wykorzystania go, jak również jego kreatywne możliwości.

Księga pełna inspiracji

Pozycja lidera zobowiązuje, dlatego dbałość o aktualizację wizerunku firmy zarówno w ujęciu zewnętrznym, jak i wewnętrznym, stała się istotą stworzenia identyfikacji dla CANPACK VALUES. Brandbook prezentuje najważniejsze wartości firmy w przejrzysty sposób, ściśle połączony z głównym logo. Czyni go to czytelnym i prostym w odbiorze wśród przedstawicieli firmy na całym świecie.

Gra warta dobrego designu

Logotyp i nowa strona internetowa dla Pokerninja to zadanie,
w które weszliśmy all-in. Stworzyliśmy logo oparte na prawdziwym pokerowym żetonie z elementami wizerunku wojownika ninja. Szaro-zielona kompozycja została dokładnie przemyślana, by odzwierciedlić prywatny pokój gier z pokerowym stołem. W ten sposób wyraziliśmy wszystkie podstawowe założenia platformy, doskonale wpisując się w preferencje graczy z najwyższej półki.

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.