ProClinic to nowoczesna klinika medyczna z Wrocławia, która na bieżąco monitoruje potrzeby pacjentów i dostosowuje do nich swoją ofertę, korzystając przy tym z najnowszych rozwiązań technologicznych. Aby zwiększyć świadomość odbiorców na temat marki, wdrożyliśmy kosmiczną strategię dla naszego klienta.
W naszych działaniach skupiliśmy się na widoczności marki w Internecie – gruntownie zoptymalizowaliśmy stronę proclinic.pl i poprawiliśmy jej poziom przyjazności dla wyszukiwarki Google, rozwinęliśmy także treści na podstronach ofertowych w celu ich uatrakcyjnienia. Jednym z głównych założeń jest maksymalizacja poziomu ruchu organicznego w obrębie działu z najczęściej zadawanymi pytaniami, dzięki jego przebudowie i rozszerzeniu. Wdrożyliśmy również system opinii klientów na stronach ofertowych, w celu zdobycia dodatkowej widoczności w wynikach wyszukiwania. Zwiększyliśmy poziom ruchu na zapytania typu long tail.