Wystartuj z nami
Profil na facebooku
KLIENT: Fishexpert
 

Wędkarstwo to nie tylko hobby - to pasja… Dlatego prowadzenie działań promocyjnych dla platformy Fishexpert było dla nas nie lada
wyzwaniem! W zakres naszych obowiązków wchodziło prowadzenie profilu na Facebooku oraz pressroom. W związku z tym, 
że wędkarze to bardzo wymagająca grupa docelowa, komunikację na portalu prowadziliśmy tak, aby z jednej strony podkreślać ekspercki charakter platformy, a z drugiej dostarczać fanom odpowiednią dawkę rozrywki.

Efekty? Społeczność wędkarzy na fanpage’u zwiększyła się w ciągu pierwszego miesiąca niemal 4-krotnie (z nieco ponad 2 tys. fanów
do 8 tys.). Fani wykazywali się także dużym zaangażowaniem. W lipcu 2013 współczynnik „talking about this” osiągnął nawet poziom 5231 osób, co w tym czasie stanowiło aż 77% wszystkich fanów. Dla naszego Klienta zorganizowaliśmy również konkurs „Najfajniejsza wyprawa wędkarska”.


12 375

nowych Fanów
na profilu