Monitoring marki umożliwia szybkie wyszukiwanie informacji na temat marki i jej konkurencji, pojawiające się w internetowych mediach. W ATOMie wykorzystujemy profesjonalne narzędzia do monitorowania mediów, co umożliwia nam śledzenie wpisów w Internecie.
Łącznie monitorujemy ponad 10 000 serwisów www (w tym portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter, You Tube, blogi i mikroblogi) oraz 840 tytułów prasowych. Jesteśmy w stanie dotrzeć nawet do wpisów archiwalnych gromadzonych od 2006 roku. Monitoring mediów pozwala nam na śledzenie zarówno informacji pojawiających się o Twojej firmie, jak i o jej konkurentach. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu odpowiednio dobranych słów kluczowych. W ich doborze pomagać nam może dedykowana naszej agencji osoba z firmy dostarczającej narzędzie do monitorowania mediów.
Monitoring umożliwia nam ponadto szybsze reagowanie na negatywne opinie o marce, które pojawiają się w sieci. Pokazujemy tym samym dbałość o Klienta, a negatywne opinie jesteśmy w stanie zamienić w pozytywne.
Z nami zawsze pozostajesz na bieżąco – stale składamy sprawozdania z efektów naszej pracy i tworzymy raporty z widoczności Twojej marki w sieci. Monitoring marki pozwala ponadto na prowadzenie działań press room, które umożliwiają sprawdzanie skuteczności wysyłki naszych informacji. Dzięki temu jesteśmy w stanie określić, ile artykułów pojawiło się na portalach różnego rodzaju.