Dla kilku Klientów przygotowaliśmy w pełni dostosowane do ich potrzeb systemy wspierające pracę ich organizacji. Pod skrótem CRM kryje się nazwa Customer Relationship Management, która oznacza narzędzie nastawione na zarządzanie relacjami z klientem. Dzięki CRM jesteśmy w stanie realizować różnego rodzaju zadania związane z tym obszarem.
Do najważniejszych z nich możemy zaliczyć:
Podobne, choć nieco szersze zagadnienia, realizowane były przez nas przy okazji wdrożeń Intranetu. Intranet jest aplikacją WWW nastawioną na poprawę efektywności pracy i komunikacji w dużych organizacjach. Może on przybierać dwojaką formę. Z jednej strony spełnia funkcję czysto informacyjną: jako baza danych dostarczająca wiedzy na temat bieżących wydarzeń w firmie, jako baza dokumentów oraz ważnych dla funkcjonowania firmy faktów. Z drugiej strony zaś pełni funkcję rozwiązania nieco bardziej interaktywnego i działa jako platforma komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami czy pracownikami. Może służyć również jako narzędzie pomagające w organizacji pracy poszczególnych specjalistów bądź zespołów.