Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
MAGIA CONTENTU W SŁUŻBIE SZLACHETNYCH BARW

Współpraca z marką Magnat to systematycznie rozwijany projekt content marketingowy, którego wyniki nieustannie rosną. Opracowana i wdrożona przez nas strategia pozwoliła na zwiększenie ruchu organicznego na stronie marki o 145%. Witryna pojawia się w TOP10 wśród wyników wyszukiwania na ponad 4500 fraz,
a aż 48% ruchu organicznego pochodzi z zamieszczanych na niej przez nas wnętrzarskich materiałów poradnikowych, które przyciągają miłośników designu, poszukujących eksperckich treści.

SZTUKA CONTENTU WEDŁUG MISTRZA

Podczas prawie dwuletniej współpracy z marką OYAKATA, udało nam się osiągnąć średni wzrost ruchu organicznego na poziomie 146%, a użytkownicy z organicznych wyników wyszukiwania stanowią obecnie główne źródło ruchu na witrynie. Fani marki, chętnie czytają regularnie zamieszczane artykuły dotyczące kultury i smaków Japonii, dzięki czemu OYAKATA pojawia się w wynikach wyszukiwania na prawie 500 fraz, w tym te najtrudniejsze takie jak tempura, sashimi czy też alfabet japoński.

Laserowa precyzja działań contentowych

Dla marki Laser DeLux przeprowadziliśmy kampanię content marketingu oraz SEO (w tym pozycjonowanie lokalne), poprzedzone optymalizacją i rozbudową nowego serwisu internetowego. W trakcie współpracy witryna internetowa osiągnęła 139% wzrostu ruchu i 212% wzrostu widoczności, dzięki czemu marka umocniła swoją pozycję ogólnopolskiego lidera w branży depilacji laserowej.

Sęk w dobrym contencie!

W ciągu 2 lat współpracy Vidaronu z ATOM Agency strona internetowa osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 266%, dzięki czemu marka jeszcze bardziej umocniła swój wizerunek eksperta w zakresie produktów przeznaczonych do pielęgnacji drewna. Przyrost nowych użytkowników osiągnął natomiast prawie 244%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 223%!

Dla Benzacne oczyściliśmy drogę na szczyt w Google

Dla jednego z produktów firmy Takeda – marki Benzacne zaproponowaliśmy strategię content marketingową, która pozwoliła osiągnąć nam najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Zaprojektowaliśmy od podstaw serwis internetowy benzacne.pl, posiadający autorski system CMS, który pozwolił maksymalnie dostosować witrynę do wymagań wyszukiwarek. Ruch pochodzący z wyszukiwarki Google osiągnął wzrost o ponad 367% i systematycznie wzrasta. Zwiększyliśmy również zaangażowanie i świadomość marki u użytkowników serwisu. Przyrost nowych użytkowników osiągnął ponad 348%, a użytkowników powracających - ponad 547%!

Wyniki dla Śnieżki widać jak czarne na białym

Z naszym Klientem, Fabryką Farb i Lakierów Śnieżka S.A. rozpoczęliśmy kompleksowe działania content marketingowe w 2014 roku. Priorytetowym celem strategii content marketingowej było osiągnięcie wzrostu ruchu organicznego w obrębie witryny internetowej marki. W ciągu dwóch lat współpracy z naszą agencją strona internetowa marki Śnieżka osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 276%, umacniając tym samym swoją pozycję w roli rynkowego eksperta. Przyrost nowych użytkowników przekroczył 273%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 299%. Znacząco wzrosła także ilość odwołań z sieci społecznościowych w postaci udostępnień i polubień publikowanych treści.

Rezultaty pracy zamknęliśmy w jednej pigułce!

Dla marki Vita Buer D3 przemierzyliśmy astralne drogi, by Słońce umieścić w pigułce!

Stworzyliśmy optymalną strategię marketingu treści i prowadziliśmy kampanię promocyjną, która rozpoczęła się w 2015 roku. Promowaliśmy serwis sloncewpigulce.pl w wyszukiwarkach internetowych i social media. Zrealizowaliśmy główny cel strategii, osiągając wzrost widoczności organicznej w wynikach wyszukiwania o 335%, co przełożyło się zarówno na przyrost nowych użytkowników, jak i użytkowników powracających do serwisu.

Galaktycznie dobre święta z KOTÁNYI

Razem z marką KOTÁNYI zrealizowaliśmy niezwykle istotną misję - obudziliśmy ducha Świąt na portalu społecznościowym Facebook. Stworzona przez nas międzygalaktyczna aplikacja na fanpage’u marki, zachęciła Internautów do wcielenia się w rolę Świętego Mikołaja. Kosmiczna zabawa, połączona z badaniem konsumenckim, przyniosła gwiezdną serię wielu korzyści. Całość podsumowaliśmy w krótkim materiale video.

Zobacz, jak dobre wyniki zarejestrowaliśmy!

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.