Wystartuj z nami
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Wyniki dla Śnieżki widać jak czarne na białym

Z naszym Klientem, Fabryką Farb i Lakierów Śnieżka S.A. rozpoczęliśmy kompleksowe działania content marketingowe w 2014 roku. Priorytetowym celem strategii content marketingowej było osiągnięcie wzrostu ruchu organicznego w obrębie witryny internetowej marki. W ciągu dwóch lat współpracy z naszą agencją strona internetowa marki Śnieżka osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 276%, umacniając tym samym swoją pozycję w roli rynkowego eksperta. Przyrost nowych użytkowników przekroczył 273%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 299%. Znacząco wzrosła także ilość odwołań z sieci społecznościowych w postaci udostępnień i polubień publikowanych treści.

Sęk w dobrym contencie!

W ciągu 2 lat współpracy Vidaronu z ATOM Agency strona internetowa osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 266%, dzięki czemu marka jeszcze bardziej umocniła swój wizerunek eksperta w zakresie produktów przeznaczonych do pielęgnacji drewna. Przyrost nowych użytkowników osiągnął natomiast prawie 244%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 223%!

MAGIA CONTENTU W SŁUŻBIE SZLACHETNYCH BARW

Współpraca z marką Magnat to systematycznie rozwijany projekt content marketingowy, którego wyniki nieustannie rosną. Opracowana i wdrożona przez nas strategia pozwoliła na zwiększenie ruchu organicznego na stronie marki o 145%. Witryna pojawia się w TOP10 wśród wyników wyszukiwania na ponad 4500 fraz,
a aż 48% ruchu organicznego pochodzi z zamieszczanych na niej przez nas wnętrzarskich materiałów poradnikowych, które przyciągają miłośników designu, poszukujących eksperckich treści.

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.