Wystartuj z nami
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Pehomania, czyli sztuka równowagi

Laboratorium Kosmetyczne Joanna po raz kolejny zgłosiło się do ATOM Agency – tym razem ze zleceniem na przygotowanie projektów graficznych opakowań dla nowej serii produktów do pielęgnacji włosów. Kosmetyki przeznaczone są dla kobiet zainteresowanych świadomą pielęgnacją, opartą na dążeniu do zachowania równowagi PEH (proteinowo-emolientowo-humektantowej). Jako agencja z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów dla branży beauty z zapałem podjęliśmy się zadania i przygotowaliśmy dwie nowoczesne koncepcje graficzne, które w pełni realizują cele i założenia briefu.

Pomysły premium czerpiemy
z najlepszych źródeł

Prestiżowa odsłona wody premium - brzmi jak misja dla ATOM
Agency. Producent wody marki Primavera postanowił rozszerzyć
swoje portfolio o produkty premium.
Nasi kreatywni sięgnęli po pomysły do najlepszych źródeł w celu
stworzenia nietuzinkowej etykiety wody Primavera Elite.
Uzyskaliśmy elegancki, solidny, ponadczasowy projekt, w którym
spełnione są wszystkie założenia briefu.

TEENS VIBE, CZYLI ZABAWA KOLORAMI!

W branży kosmetycznej kluczową rolę odgrywa opakowanie. To ono odpowiada za pierwsze skojarzenia konsumentów, pozycjonuje markę na rynku i często decyduje o „być albo nie być” produktu. Zwłaszcza wtedy, kiedy grupą docelową jest pokolenie „Z”. Aby zdobyć jego uwagę, nie wystarczy jednak ładne pudełko. Konieczne jest szybkie reagowanie na międzynarodowe trendy, zmieniające się z prędkością światła. Opakowania produktów dla nastolatek i młodych kobiet muszą się wyróżniać i mieć w sobie to „coś”, co skłoni do podjęcia decyzji o zakupie. Jak tchnąć nowe życie w kosmetyk istniejący na rynku od dekad, by uzyskać wyrazisty i nieszablonowy efekt? My to wiemy, bo… mamy ten vibe!

Królowa jest tylko jedna - Joanna!

Królowa jest tylko jedna – Joanna! Stworzenie jej nowej szaty to nie lada wyzwanie. Szczególnie jeśli mowa o szacie graficznej sztandarowego produktu. Jednak, mając ogromne doświadczenie w branży beauty, można zrobić to sprawnie i uzyskać zdumiewające efekty. Sprawdź, jak wykreowaliśmy odmłodzoną, lekką i świeżą odsłonę nowych opakowań farb Naturia Color.

Dobrze wysmażona strategia marketingowa

Nasza długoletnia współpraca z siecią hoteli ibis przyniosła wielkie wyzwanie kulinarne. Podjęliśmy rękawicę (oraz czapkę kucharską), tworząc kompleksową strategię marketingową. Połączyliśmy naszą wiedzę i doświadczenie w odpowiednich proporcjach, uzyskując iburger - koncepcję odświeżającą ideę burgera i ofertę restauracji. Dołożyliśmy do tego warstwę wizualną menu, ubioru pracowników oraz wystrój restauracji. Nasz przepis na sukces jest spójny, dopasowany do klienta, a co najważniejsze - smaczny!

Wytrawna kampania hoteli Sheraton pobudza apetyt

Od ponad 6 lat bierzemy udział w realizacji kampanii promujących eventy gastronomiczne dla sieci hoteli Sheraton, a także dla warszawskich hoteli Marriott i The Westin. Jesteśmy odpowiedzialni za opracowywanie i wdrażanie kompleksowej strategii mediowej oraz key messages każdego wydarzenia. Nasz zespół odpowiada również za oprawę graficzną, obejmującą zarówno key visual, jak i animacje reklamowe.

DTP
Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.